Ben ik ook benieuwd naar!rodders zei:Zijn er eigenlijk al samples te bekijken/bevoelen van deze doeken bij carclean?
Heb wel interesse in een trio pak.. + introductie prijs
Ben ik ook benieuwd naar!rodders zei:Zijn er eigenlijk al samples te bekijken/bevoelen van deze doeken bij carclean?
rodders zei:Zijn er eigenlijk al samples te bekijken/bevoelen van deze doeken bij carclean?
JC-Chris zei:Zijn jullie al door de introductieprijs voor het Trio-pakket heen? Als ik hem nu zou willen bestellen kost ie al EUR 69,99.
RST-Smurf zei:ook als ik een mail naar Carclean.com stuur krijg ik direct een retour mail van met een error van Qualitystores8o
Skippie zei:Komt er ook een trio pakket met enkel de doeken? dus zonder washmitt en spons
Tim zei:Nee vooralsnog niet.
Dat was ook mijn gedachten, er was een tijd geleden een soort wedloop wie de meest dikke en zwaarste doek had.Wouter B zei:Tim, hoe zijn de doeken in vergelijking met de Cobra 530 & 600 doeken? Dit zijn tot op heden verreweg de beste doeken die ik ooit gebruikt heb namelijk. Ik weet dat die doeken 530gsm en 600gsm zijn en dus in theorie zachter zouden zijn. Hoe is het in de praktijk? :-b
Of is die denkwijze fout?
Tim zei:Peluce Verde – 45x45cm (350gsm) € 4,99
Peluce Verde Trio € 12,99
Deze groene zachte doek van 45x45cm heeft een dichtheid van 350 gram p/m2 en is uitermate geschikt voor het afnemen van polijstmiddel, glaze en wax. Ook goed te gebruiken voor detailers en glass cleaners. Afgewerkt met een zachte en krasvrije satijnen rand.
Peluce Bianco – 45x65cm (350gsm) € 6,99
Peluce Bianco Trio € 18,99
De grote broer van de Peluce Verde, met een afmeting van 45x65cm is deze witte doek comfortabel groot en geschikt voor het afnemen van polijstmiddel, glaze en wax. Ook goed te gebruiken voor detailers en glass cleaners. Afgewerkt met een zachte en krasvrije rode satijnen rand.
Piccolo Nero – 35x35cm (300gsm) € 3,49
Piccolo Nero Trio € 8,99
Deze vriendelijke geprijsde alleskunner mag in geen enkele collectie ontbreken. Met 300 gram/m2 is deze [INSERT zwarte] doek geschikt voor allerhande klusjes. En omdat Monello altijd net iets luxer is, is ook deze doek voorzien van een zachte satijnen rand.