• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello - Peluche Verde laat pluisjes op ramen achter? Wat doe ik fout?

Niels87

Detailing addict
12 dec 2015
24
63
37
Hallo,

Ik gebruik de monello - Peluche Verde om de autoruiten schoon te maken.
Heb dit gebruikt icm PB Spray & Wipe.

Ik spray wat op de doek en maak dan me ruiten schoon. Alleen blijven er pluisjes achter op de ruit.
Ik wrijf de ruit goed na met een droog/schoon stuk van de doek.

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
De doek heeft 2 verschillende zijde, heeft elke zijde ook een aparte functie?

Alvast bedankt.

Groeten Niels

Hey Niels,

Ikzelf gebruik ook de Peluche Verde. Gebruik deze goede doeken voor vrijwel alles.

Pluisjes die achterblijven, dat heb ik nog nooit gehad. Zijn het nieuwe doeken die je nog niet gewassen hebt?
(Let op! Geven groen af, dus let op met andere doeken/kledingstukken/etc)

De 2 verschillende zijdes hebben te maken met de lengte van de vezels. De korte zijde gebruik ik om product af te nemen, zoals polijst en wax. De andere zijde is zachter en gebruik ik om op te wrijven, zoals een wax met veel carnauba.

Greetz

Bedankt voor je reactie.

Ik heb de doeken zijn redelijk nieuw. Zijn 2 à 3 keer gewassen.

Groeten Niels.

Plush doeken op ruiten is geen succes. Neem hiervoor de Vetro Bianco (wafeldoek).
Bedankt voor je reactie.

Bij de volgende bestelling ga ik de Vetro Bianco maar eens bestellen. Benieuwd hoe dit bevalt.
De plush doeken ga ik maar voor andere doeleinden gebruiken.

Bedankt.

Groeten Niels.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.

Bij de volgende bestelling ga ik de Vetro Bianco maar eens bestellen. Benieuwd hoe dit bevalt.
De plush doeken ga ik maar voor andere doeleinden gebruiken.

Bedankt.

Groeten Niels.
Had ook een probleem met de pluisjes, wel met een andere doek maar hetzelfde probleem. En net zoal Dibbuz zei heb ik mij een Vetro Bianco wafeldoek aangeschaft en dit werkt voor mij tot nu toe perfect!
Een andere optie is ook nog de Q²M Waffle Dryer. Is ongeveer hetzelfde.
Succes!