Senza Bordi's. Die heeft gesloten vezels en gaat soepeler over de lak, net zoals de korte kant van de Verde, maar de Bordi doeken zijn niet zo dik.
Ik gebruik de Monello Peluche Verde daarvoor, maar deze lijkt me los van het formaat (en kleur) identiek aan de Bianco.
Tot de eerste plas/regenbuiNatural Look op de banden, ben benieuwd hoe lang dat stand houdt.
Tijd voor een update:
Deze 530i is sinds de detail NIET gewassen, ze durfde dit niet aan en heeft gewacht tot ik weer in de buurt was, ook zat er een vakantie tussen dus de auto was zeer vuil.
Ik heb haar een washmitt, 2emmers, uitleg en goede shampoo gegeven zodat ze de auto nu zelf goed kunnen bijhouden.
Ik heb er niet aan gedacht om vóór foto,s te maken, wel achteraf.
De auto was echt smerig en vol dooie vliegjes dus eerst met Auto Finesse Bug&Grime remover de voorkant ingespoten en kort daarna de hele auto gewassen (blijft een grote oppervlakte zo'n 5 serie).
Gedroogd met de Sidekick en wielen met een droogdoek (Gyeon, vind ik niet fijn op de lak dus dan maar voor de wielen)
De bandjes (stiekem) gedaan met PB Natural look om te pijlen wat ze ervan vonden.
Ze zijn om dus volgende keer komt er een echte coating of iets dergelijks op.
De Obsession Wax Evolution zat er nog prima op dus verder niets aan gedaan, over een maandje kom ik weer terug voor een controle en zal ik kijken of een vers laagje gewenst is.
De eigenaresse was weer helemaal blij en ging een uurtje later met familie wat doen dus helemaal trots reed ze weg, goed gevoel voor mij dus
De foto's
Bekijk bijlage 83438 Bekijk bijlage 83439 Bekijk bijlage 83440 Bekijk bijlage 83441