• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Perfetto is een spray and wipe?

JDGTI

Detailing rookie
2 jul 2014
13
0
Hallo,

Recent heb ik gebruik gemaakt van de poorboy's spray and wipe, vond het een prima spul. Toen ik ernaar ging zoeken in de webshop kreeg ik het idee dat de Monello perfetto ook als een spray and wipe kon gebruiken. Klopt dit?

Bedankt Soepergrover!

Ik heb met de spray and wipe gespoten en kon daarna afnemen voor een gewassen resultaat, dus als ik het goed begrijp kan ik dit ook met Perfetto en hoef ik dus de spray and wipe er niet per sé bij te kopen?

Spray and wipe is meer een waterless wash, de monello niet.
De poorboys kan je op iets vuilere wagens gebruiken dan de monello

Ik gebruik deze regelmatig als waterless wash, en nog nooit problemen gehad. zelfs op vervuiling die eigenlijk minimum een rinseless nodig had.

En het voordeel is dat deze tenminste geen wax of glansversterkers achterlaat

Perfetto heeft ook geen wax of glansversterkers. Wij raden inderdaad niet aan om Perfetto als Waterless wash te gebruiken, maar voor lichte vervuiling zou het wel kunnen werken.

Kan de Perfetto ook gebruikt worden om na het polijsten alle residu weg te halen en de lak goed te ontvetten? Of heb ik hier een aparte ontvetten voor nodig?