• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Thick Mitt

In het begin is het natuurlijk wat stroever werken maar ik vind dat je dit ook hebt met bv droogdoeken... na denk ik 6 wasbeurten ben ik zeer tevreden over de wash mitt. Je kunt mss voor het 1ste gebruik hem enkele keren wassen in de wasmachine

Net in huis, wat een zalige mitt! Hij neemt extreem veel zeepsop op en is makkelijk om de wagen mee te poetsen.
Wat ook leuk is, is dat er bovenaan de mitt een naadje dichtgenaaid is.
Dit zorgt er voor dat je vingers de mitt steeds goed vasthebben.
Het is wat abstract om uit te leggen, je duim, wijsvinger en middelvinger zitten links in het vak.
Je ringvinger en duim rechts -> optimale grip!

Ik kan het iedereen aanraden ;-)

• Leuk
Reacties: Tim
Sommige mensen vinden dat gestikte naadje fijn, anderen weer niet.
Ik vind het eigenlijk wel fijn, met de reden die Banananenman hierboven aangeeft.

Mijn 'goedkope' washmitt van merk X heeft dit niet met als resultaat dat je hand veel sneller 'krampt' omdat je je best moet doen de mitt vast te houden...
Enkel voordelen met die naad :-D