• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Thick Mitt

Tsjah, ik was wel eens met de bovenzijde van m'n handen,.. Geen zin om de mitt om te draaien tijdens het wassen op de auto. Dus dan draaien we de handen maar om. Lukt met links en met rechts.

Maar misschien komt dat ook wel omdat ik m'n duimen bijna 360 graden kan ombuigen, vet raar zo flexibel ;)
 
Ik draai de mitt om op mijn hand: eerst ene kant van de mitt gebruiken, de mitt draaien op mijn hand, volgend stukje wassen, en dan spoelen. (ik kan mijn vingers maar één kant op buigen, dus vind draaien van de mitt daarom handiger, dan binnenkant/bovenkant van de hand (en de mitt) gebruiken om te wassen.
 
Vandaag eindelijk mooi weer :), dus lekker de auto wassen met de nieuwe mitt!
En wat mij betreft een toppertje, hij glijd lekker over de lak en neemt veel sop op.
Dus ik ben dik tevreden !
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Vanmiddag voor het eerst de thick mitt gebruikt, en ik vind 'm prettiger dan de normale mitt, en ook gras, stukjes blad, fijne twijgjes enz. blijven veel minder hangen in de structuur van de thick mitt. Bij de gewone (Monello) mitt, raakt dat vaak verstrikt in het 'pluche' en is het moeilijk uit de mitt te krijgen.