• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello thickmitt

Expje87

Detailing guru
8 jun 2020
376
128
36
Beste poetsers,

Na een poetsbeurt vandaag heb ik mijn mitt in de wasmachine gedaan op speciaal programma zoals ik altijd doe. Toen ik hem eruit haalde zag ik echter precies in het midden een stuk wat aan elkaar verwikkeld was, toen ik mijn hand in de handschoen deed zat er ook een stuk aan elkaar gehecht zeg maar, heb het echt met geweld los moeten trekken. Enig idee hoe dit komt en de hamvraag, is hij nog te gebruiken veilig

52DDCE8B-44D5-4298-9E4C-E61FBEC180C9.jpeg
 
  • Grappig
Reactions: Quantoxx
Uuh, binnenin zit toch sowieso een "naad"? Dus dat de twee zijdes aan elkaar genaaid zitten. ;) Daar kan je dan je vingers langs doen a lá "handschoen".
 
Hahaha nouja ik snap jullie maar dit was toch even wat anders, ik vermoed dat de naad is losgekomen ofzo, ik kreeg mijn hand er zelfs niet in omdat hij vanaf het midden verkleefd zat. Je ziet op de foto ook die streep in het midden waar het aan de buitenzijde wel strak getrokken lijkt, zo ziet de andere zijde er ook uit.

Wel goede reden natuurlijk om weer wat nieuws te bestellen haha
 
Ja daarom denk ik dat er iets met die naad is gebeurd haha, achjah dan maar een nieuwe en deze naar de velgen emmer :D
 
Ik ben eigenlijk ook nog altijd keer van plan om de 1 bucket methode met microvezel doeken te gebruiken waar Larry helemaal verkocht aan is.
 
Ik heb die draad er gewoon uit gehaald, nee niet met geweld.
Ik vond het verschrikkelijk die draad tussen mijn vingers.
Heb die er voor het eerste gebruik uit gehaald.
Zie werkelijk het nut er niet van in, eerdere mitts hadden het ook niet ( andere merken ) dus waarom deze wel.
 
De bedoeling van het stiksel is om meer grip te hebben.
Zonder stiksel kan je alleen met een grote hand de beide zijden raken
Met kleinere handen helpt het stiksel de mitt ook in het midden stabiel te houden

Zoals vaak, vind wat je bevalt en gebruik dat met plezier
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover