• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Tim;311913 zei:
Nog steeds zoveel drukte om die doek?

Nopes, ik vroeg gewoon naar de levertijd ;) en daar had ik door het oprakelen van het hele kwaliteitsverhaal nog bijna overheen gelezen ook.
Voor het weekend met een beetje geluk in de webshop dus, bedankt.
 
Vetro Bianco is een wafelglasdoek maar ook geschikt voor het drogen velgen en andere kleinere oppervlakten.

Disco Duo is een 2-pack microvezel applicators met een rode en een groene rand.
 
oké, de vetro bianco is dus zoals hierboven al gezegd een soort doek als de mint merkin alleen met iets langere vezels.

en de disco duo pack zijn applicators voor wax en dergelijke ?
 
Geen langere vezels maar een dikkere doek die lekkerder in de hand ligt, een beetje zoals de oude Mint Merkin voor de mensen die deze ook kennen.

Microvezel applicators kan je gebruiken voor wax, polish, spraywaxes, interieur producten, glasreinigers etc etc etc.
 
Oké bedankt,

nog een laatste vraagje, waar kan ik die microfiber applicators het beste mee vergelijken ?
met die dunnere zoals ze van poorboys zijn of met de dikkere zoals de supernatural microfiber applicator van DJ
 
Timon;311948 zei:
Nopes, ik vroeg gewoon naar de levertijd ;) en daar had ik door het oprakelen van het hele kwaliteitsverhaal nog bijna overheen gelezen ook.
Voor het weekend met een beetje geluk in de webshop dus, bedankt.


Ik refereerde ook niet aan jou. ;)

Als het goed is morgen bij ons binnen en met wat geluk dan ook te bestellen. :ja
 
Zojuist zijn ze binnengekomen!

De Vetro Bianco is 500 gsm, 45x45cm en weegt ruim 100 gram en is afgewerkt met een wit zijden rand.

IMG_20130111_160421.jpg

IMG_20130111_160359.jpg

IMG_20130111_160403.jpg

IMG_20130111_160407.jpg

IMG_20130111_160411.jpg

IMG_20130111_160416.jpg

IMG_20130111_160424.jpg


Vetro Bianco - 45 x 45cm - Wafeldoek
Disco Duo - Applicator Pads
 
Zeer mooie aanvulling van het Monello assortiment.
Is volgens mij goed te vergelijken met de Mother's Wax Wheel and Jamb drying towel (welke het mi het erg goed doen).

Zal van de week een paar bestellen...... evenals de applicatiepads.
 
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe applicator pads (Monello - Disco Duo applicator pads) in vergelijking met de andere van Monello (Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator).

Als ik de omschrijving bij beidde lees dan kun je gebruiken voor: Geschikt voor het aanbrengen van polish, glaze, wax, sealant, dressing, glasreiniger en meer.
Wat is het verschil, wie kan mij het uitleggen? Want qua prijs maakt het niet veel uit
 
Dank dan weet ik dat ik de edgeless niet ga bestellen (heb daar de rode /zwarte van + op bestellijstje de oranje /witte staan) maar de nieuwe met microvezel.

Tenzij iemand adviseert om ook de edgeless om.... in mijn collectie op te nemen.