• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Die flessen zijn wel handig, misschien moet ik binnenkort maar weer eens een bestelling plaatsen:-"

Ik doe het nu altijd met een maatbeker als ik iets moet mengen..
 
Daar ben je met deze flesjes vanaf, en bovendien zijn ze transparant waardoor je goed kunt zien wat erin zit.

Flessen zijn van PET en zijn erg sterk. Ze kennen wel één nadeel: ze kunnen niet goed tegen hoge pH waardes en sterke zuren. Maar doorgaans wil je dat spul ook niet op je auto hebben.
 
Wat is de hoogte van de grote fles inclusief sprayer?
De flessen uit de groupbuy uit het verleden passen precies in mijn detailtrolley, ik hoop dat deze ook gaan passen.
Wie van de crew wil er even met een meetlatje aan de gang? Alvast bedankt.
 
Tim;334350 zei:
Hahaha ik wilde er eerst bijzetten 27,7cm en deze maat is mij erg bekend. Maar toch maar niet gedaan. /Images/Emoticons/xp_devil.gif

Is dan maar goed dat er niet gevraagd is naar de maat van de kleine fles! /Images/Emoticons/xp_lol.gif
 
Zijn de nieuwe flessen en sprayers ook bestand tegen bv Iron-X /APC/Red-mist?.
Vooral de kleine flesjes lijken mij handig.
Komt daar ook en six-pack verpakking van?
 
Red Mist is een twijfel geval. De rest moet geen probleem zijn, meestal is het probleem verstopping trouwens en heeft het weinig met de sprayer zelf te maken.
 
Worden de flessen met sluitdoppen geleverd (voor eventueel langer bewaren) ,
of alleen in combinatie met sprayer?

Ze zien er verder zeer handig uit:)^
 
Tot op heden heb ik echt nog nooit problemen gehad met verstopte sprayers. Enkel die van Spray&Rinse en Iron-X spoel ik door, de rest blijft er gewoon op. Geen enkele keer verstopping of iets dergelijks.
 
Wanneer komen de sprayflessen in de shop? Wil namelijk nog voor mijn vakantie wat dingen bestellen zodat ik weer lekker kan detaillen!
 
En ze zijn binnen!

Sprayerpacks komen over een maand, er kwam een kleine luchtzending binnen om de flessen beschikbaar te maken.

https://www.Carclean.com/zoeken?search=Monello maatverdelin&id=