• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Handig, leuk en een stuk netter ook zo.

Kan er wel een paar gebruiken voor auto en thuis ;)
Wanneer in de shop?
 
Ziet er goed uit! Ik heb al een heel arsenaal aan flesjes, als ik deze niet had was de beslissing snel gemaakt :)^
 
Ziet er super uit.

Hier gaan ze ook in het verlanglijstje - vind m.n. de maatverdeling erg handig.
 
Na gebruik goed doorspoelen met warm water en klaar is klara: kan aan mij liggen maar heb eigenlijk nooit problemen met sprayers gehad.
Ik denk stiekem toch ( kan verkeerd hebben ) dat men na gebruik er niks aan doet en de ( nog gedeeltelijk gevulde ) sprayer en slurpbuisje laat voor wat het is .... aantasting door de chemicaliën .... ellende

@Tim: staat er op de kleine / 250ml ook een verhoudingsstreepjegeval of alleen de inhoud qua vermelding

Vind de 250ml wel een prettige aanvulling, gebruik zelf 500ml flessen maar voor sommige vloeistoffen is een kleiner formaat goed/beter te doen
 
Spijtig:( ,

Daar ik nood had aan sprayflessen en deze niet in het carclean assortiment vondt, ben ik elders wezen shoppen:eyes: :s .
Maar, daar ik een monello fan ben zal ik deze ook aanschaffen en de andere sprayflessen zullen wel bij een kennis ingezet worden:).

De sprayers zelf, passen deze ook op bijvoorbeeld de Meg's flessen?
 
Het ziet er veelbelovend uit!! Ben benieuwd wat er allemaal nog geregeld moet worden voordat ik ze binnen heb. Bij de oude prof pads zit ik namelijk bij zo'n 60-75% met een velcro dat ondertussen vast gekit zit. Werkt niet altijd even fijn..
 
Wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe pads - behalve dan dat de velcro hopelijk beter blijft vastzitten.
 
Wouw super netjes! Mooie prijzen ook. Ik ben benieuwd naar de 700ML flessen. Waarom niet de keuze om gewoon 250 en 500 te doen? 700 is best groot denk ik? Hoe dan ook, ik ga ze proberen zodra ze te bestellen zijn.
 
700ml, omdat wij altijd iets anders doen dan normaal. De fles is niet heel groot hoor een spraymasterfles is veel groter bijvoorbeeld.

King_TuuR;334225 zei:
@ Tim
Zit daar nu limoncello in de sprayflessen op jouw foto's

Spa & Fruit (serieus!) :D