• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Maar de sprayer packs staan toch op voorraad/groen?

https://www.Carclean.com/product/Monello/Lege_fles_met_verdeling_en_sprayer_250_700ml_combi_6_pack_102543

Of bedoel je wat anders?
 
Da's jammer.... voor mij! :schaam
(ik wil de zes-pack maar dat komt dan nog wel misschien en los ik het even anders op)
 
Mooie flesjes + Sprayers voor een mooie prijs!
Jammer dat ik mijn bestelling gisteren al heb gedaan, maar dan neem ik ze op de SDD mee :cool:
 
Monello Snow Foam concept :

1146960_429637750482355_1512804118_o.jpg


Links ingespoten met snow foam, 5 minuten in laten werken en beide kanten onder hoge druk afgespoten.

Het verschil is veelbelovend!

Op deze Volkswagen bedrijfsbus zat geen bescherming en was zeker al een maand of 6 niet gewassen.
 
Netjes, zeker als je auto wel in de wax staat zal het nog meer doen vermoed ik ;)

Op facebook stond ook het volgende:

Niet één, niet twee, niet drie, maar vier detailingtassen zijn in ontwikkeling. 41 liter, 34 liter, 23 liter en 4 liter inhoud. En natuurlijk net even anders dan anders!

:cool: Ik was opzoek naar een detailingtas voor de wekelijkse wasbeurt zodat ik alles bij de hand heb! Maar nu wacht ik de tassen van Monello nog even af :cool:
 
Ik heb de foam op mijn auto getest en deze was door die stormregen erg vies geworden (stond onder een boom) en ik was positief verrast, zag er uitermate schoon uit. Alleen de velgen hadden nog een waasje.

Maar ook daar komt wat voor, Monello Non-Ferro is in ontwikkeling! :ja
 
Zag de foam al voorbij komen op Facebook. Ziet er goed uit. Ben erg nieuwsgierig naar de tassen en de ijzerverwijderaar (non ferro). Wanneer kunnen we producten verwachten incl. foam?
 
Conceptplanning Monello-producten:

Foamlans half november
Snow Foam eind september
Non-Ferro eind september
Detailingtassen november / december


pH test van Monello Non-Ferro conceptversie:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Mooie spullen op komst.
Alleen een nadeel. Heb ik straks alles redelijk op orde, moet ik alles gaan vervangen voor Monello.

Want tja die Fiat van me vind het wel wat dat Monello spul met mooie Italiaanse vlaggetje erop rofl
 
Klinkt goed, in bijna alles wel interesse dus ik wacht even met bestellen of jullie moeten nog een niet af te slaan aanbieding hebben ;)
 
Geweldig, steeds meer producten van Monello.

Wat zou het toch geweldig zijn om de kast lost te doen en alles van Monello in het kastje te hebben :heart_eyes:
 
Is er mischien al iets bekend wanneer de monello flesjes met sprayers weer op voorraad komen?
Zou ze graag een keer willen bestellen!
:-"