• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Goed bezig hier! Mooie nieuwe lijn met producten, dat bevalt me wel. Helaas voor mij even voorlopig geen nieuwe spullen gezien er een nieuwbouwappartement is gekocht. Hoewel die non ferro toch wel heel interessant is (en de IronX zo goed als op is).
 
Nee Kaandorp, dat zijn de pads die de vervanging moesten zijn, maar het niet geworden zijn vanwege tegenvallende kwaliteit.

Er komen zeer nette en strakke pads nu als vervanging onze kant op. Misschien zelfs al eind volgende week.

Ik kan je misschien een beetje helpen door te laten zien hoe de nieuwe 5,5" pads eruit gaan zien.

IMG_20130812_133403.jpg

IMG_20130812_133351.jpg

IMG_20130812_133427.jpg


De pads worden zeer strak geproduceerd, less = more in dit geval.

IMG_20130808_174915.jpg

IMG_20130808_174907.jpg
 
Tim;339485 zei:
Even gecontroleerd en inderdaad, een groot pakket is onderweg! :ja

Getverdemme, TNT PostPakketservice heeft het aflevermoment aangepast, nu komt de zending morgen pas terwijl ik op vandaag had gerekend. [:diablo]

Doen Tim en kornuiten er alles aan om snel te leveren, weet de volgende schakel in de keten alle winst weer te niet te doen.
 
Ik had ze vandaag al binnen, en had pas op morgen gerekend ;)
Iets voor 17.00 besteld gisteren, vandaag om 15.00 binnen.
 
BlackPassat;339569 zei:
Getverdemme, TNT PostPakketservice heeft het aflevermoment aangepast, nu komt de zending morgen pas terwijl ik op vandaag had gerekend. [:diablo]

Doen Tim en kornuiten er alles aan om snel te leveren, weet de volgende schakel in de keten alle winst weer te niet te doen.

En ja hoor nog maar een vertraging eroverheen: nu zal de bezorging pas maandagavond plaatsvinden. Om het netjes te houden: ik ben teleurgesteld. ]-0