• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Ik heb de flessen gister binnen gekregen :heart_eyes: Vandaag op mijn gemakje als een professor alles in de juiste verhoudingen gevuld :grinning:
 
Eindelijk een lading Monello flessen kunnen inslaan. Wat ben ik blij dat ik ooit een labelwriter gekocht heb, nu heb ik in een hand omdraai een label voor op mijn sprayers:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nu nog zorgen voor grotere labels waar meer info op past :)
 
Even off-topic: een poster met "An apple a day keeps Windows away" en dan twee Windows pc's ernaast?! :D

On-topic: serieus mooie flessen! :)
 
De laptop rechts is volgens mij echt een MacBook... Die waarschijnlijk is gekoppeld aan een losse monitor...

MacBook Pro Retina gebruiker aan deze kant ;)
 
BlackPassat;339630 zei:
En ja hoor nog maar een vertraging eroverheen: nu zal de bezorging pas maandagavond plaatsvinden. Om het netjes te houden: ik ben teleurgesteld. ]-0

En ook deze belofte hebben ze niet waar kunnen maken: ook vandaag geen bezorging, het zal morgen worden.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
IbizaSigno;339810 zei:
Even off-topic: een poster met "An apple a day keeps Windows away" en dan twee Windows pc's ernaast?! :D

On-topic: serieus mooie flessen! :)

Het is toch echt een macbook met een extra scherm erop aangesloten :)
 
Eindelijk is de bestelling gearriveerd. De Monello Flessen zien er prima uit, sjieke uitstraling en mooie sprayers.
De kleine flessen passen prachtig in de Dodo Juice detailingbag.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Ik had dit met de PB's sprayers ook, maar dus ook soms met Monello...
Dat de druk van de sprayers niet altijd aanwezig is. Ik had 700ml fles gevuld met APC en soms duurt het even voordat er voldoende druk achter de sprayer zit.
Je voelt het ook aan de 'trigger'. En nee, ik houd de fles niet te scheef.

Het is geen probleem hoor, maar het viel me op. Iemand anders die het herkend?
 
Draai je sprayer maar eens dicht als je hem even wegzet, ik heb het ook bij sommige sprayers, als ik hem dan een paar minuten wegzet en dan weer gebruik moet ik ook iets vaker knijpen, als ik de sprayer dichtdraai niet..

Ik draai ze meestal niet dicht hoor, maar zo kwam ik er toevallig een keer achter.
 
Vandaag ook de 250ml flesjes ontvangen. Tot zover goede kwaliteit, en ZEER handig de verhoudingen (1op4 ect.) op de fles! :cool: :cool:
 
Vandaag ook een setje van drie kleine spraybottles ontvangen. Supermooi product en al helemaal voor die prijs. Wellicht een hele kleine opmerking/verzoekje. In de korte tijd dat ik bezig ben met detailen ben ik toch wel een fan van de Poorboys producten en APC. Laten die mengverhoudingen er nou net niet op staan. Misschien een ideetje om 1:7 en 1:15 er ook bij te zetten? Zou het voor mij helemaal af maken. Maar sowieso toch een heel goed product!
 
GeertJan;340012 zei:
Vandaag ook een setje van drie kleine spraybottles ontvangen. Supermooi product en al helemaal voor die prijs. Wellicht een hele kleine opmerking/verzoekje. In de korte tijd dat ik bezig ben met detailen ben ik toch wel een fan van de Poorboys producten en APC. Laten die mengverhoudingen er nou net niet op staan. Misschien een ideetje om 1:7 en 1:15 er ook bij te zetten? Zou het voor mij helemaal af maken. Maar sowieso toch een heel goed product!

Die mengverhoudingen zijn maar indicaties he. Dat wordt er tussenin gaan gieten :)


Het probleem is dat elke fabrikant wel weer een variatie heeft op de mengverhoudingen.