Welk doel hadden jullie voor beide tassen voor ogen, qua toepasbaarheid?
Oftewel welke producten zouden ze moeten kunnen herbergen?
Ik heb zelf twee grote tassen voor de algehele detail.
Één daarvan is de DDJ Maxed up en verder heb ik van dezelfde fabrikant een zelfde geel zwarte tas;
Verder heb ik dan nog een Megs tas, waar ik dan machine en handpads + doeken in herberg, als ik elders detail.
De twee vakken met ritssluiting aan de zijkant zijn naar wens, want die vakken zijn al gauw een cm of 5 breed, waardoor je er makkelijk pads e.d. in kan opbergen.
Het vak met de ritssluiting aan de voorzijde heeft echter geen "uitbuikvermogen" waardoor je er eigenlijk alleen maar papierwerk in kwijt kan.
Als ik zo naar de tassen op de foto's kijk, dan lijken de vakken met rits niet echt iets diks (opgevouwen mf ofzo) te kunnen herbergen.
Persoonlijk zou ik het liefst een tas zien, waarbij de zijvakken iets naar buiten staan (voor meer ruimte) en de ritsen aan de bovenzijde van het vak gepositioneerd zijn.
Op die manier zou je dan makkelijker wat pads en doeken in de zijvakken kwijt kunnen en de flessen e.d. in het middenvak.
Dit zou dan een ideale eerste hulp detail tas zijn voor onderweg, waar je dan bijvoorbeeld een glasreiniger, QD, en wat interieurstuf in kwijt kan.
Bedoeld overigens als opbouwende kritiek, ik vind het top dat jullie hiermee bezig zijn.
^