• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Bedankt! :cool: Een setje 700ml is onderweg.

@ BlackPassat; ik heb de open versie. Als het maar niet te hoog is het geheel.
 
Nou die kleine flesjes zijn echt heel mooi laag hoor, ze zullen zeker niet uit de open versie kukelen gok ik. De grotere flessen is een iets grotere gok maar als ze maar tot iets meer dan de helft ondersteund worden zal het best goed gaan.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
IbizaSigno;340079 zei:
Bedankt! :cool: Een setje 700ml is onderweg.

@ BlackPassat; ik heb de open versie. Als het maar niet te hoog is het geheel.

Ik heb de gesloten versie en bij mij staan de vakjes aan de buitenkant vol met de kleine sprayflesjes, past echt perfect.
 
MonelloBag%20(10).jpg
ia.Carclean.com/img/forum/MonelloBag (6).jpg[/URL]
MonelloBag%20(4).jpg
img]http://media.Carclean.com/img/forum/MonelloBag (8).jpg[/URL]
MonelloBag%20(5).jpg
img]http://media.Carclean.com/img/forum/MonelloBag (10).jpg[/URL]
 

Bijlagen

  • MonelloBag%20(1).jpg
    MonelloBag%20(1).jpg
    181,5 KB · Weergaven: 61
  • MonelloBag%20(2).jpg
    MonelloBag%20(2).jpg
    403,3 KB · Weergaven: 79
  • MonelloBag%20(3).jpg
    MonelloBag%20(3).jpg
    299,2 KB · Weergaven: 78
  • MonelloBag%20(6).jpg
    MonelloBag%20(6).jpg
    410,1 KB · Weergaven: 85
  • MonelloBag%20(7).jpg
    MonelloBag%20(7).jpg
    311,6 KB · Weergaven: 95
  • MonelloBag%20(8).jpg
    MonelloBag%20(8).jpg
    376,7 KB · Weergaven: 92
  • MonelloBag%20(9).jpg
    MonelloBag%20(9).jpg
    295 KB · Weergaven: 102
De hoofdkleur had wel wat gewaagder gemogen als je het mij vraagt, maar hoofdzaak is natuurlijk de bruikbaarheid.
 
Vind de kleur wel mooi! Lekker strak en past bij de verpakkingen van polijstmiddel e.d. Er had van mij wel een gestikt groen lijntje op gemogen ;).
 
Zwart is wat smetvriijer, logo komt ook mooi uit

De "fiets"tassen die ik nu gebruik hebben een soort harde kunststof kaarten in de zijkant
Daardoor blijft hij goed open staan en is hij ook handig bij de lurven te grijpen
Misschien nog een optie ?

En nog een roze voor de ladies ;)
 
Het zijn concepttassen, het gaat ons hierbij vooral om de kwaliteit en toepasbaarheid. De details komen nog en zijn op deze tassen nog niet aanwezig.

Ook het logo (formaat en positie) is nu niet naar wens, daar gaan we ook nog mee aan de slag.

Op de foto's lijken de tassen ook te flexibel, dus dat gaan we kritisch bekijken.

Eerst de kwaliteit en bruikbaarheid in orde hebben en dan de details. :ja
 
Welk doel hadden jullie voor beide tassen voor ogen, qua toepasbaarheid?
Oftewel welke producten zouden ze moeten kunnen herbergen?

Ik heb zelf twee grote tassen voor de algehele detail.

Één daarvan is de DDJ Maxed up en verder heb ik van dezelfde fabrikant een zelfde geel zwarte tas;

102526.jpg


Verder heb ik dan nog een Megs tas, waar ik dan machine en handpads + doeken in herberg, als ik elders detail.

Duffle%20Bag.jpg


De twee vakken met ritssluiting aan de zijkant zijn naar wens, want die vakken zijn al gauw een cm of 5 breed, waardoor je er makkelijk pads e.d. in kan opbergen.
Het vak met de ritssluiting aan de voorzijde heeft echter geen "uitbuikvermogen" waardoor je er eigenlijk alleen maar papierwerk in kwijt kan.

Als ik zo naar de tassen op de foto's kijk, dan lijken de vakken met rits niet echt iets diks (opgevouwen mf ofzo) te kunnen herbergen.

Persoonlijk zou ik het liefst een tas zien, waarbij de zijvakken iets naar buiten staan (voor meer ruimte) en de ritsen aan de bovenzijde van het vak gepositioneerd zijn.
Op die manier zou je dan makkelijker wat pads en doeken in de zijvakken kwijt kunnen en de flessen e.d. in het middenvak.
Dit zou dan een ideale eerste hulp detail tas zijn voor onderweg, waar je dan bijvoorbeeld een glasreiniger, QD, en wat interieurstuf in kwijt kan.

Bedoeld overigens als opbouwende kritiek, ik vind het top dat jullie hiermee bezig zijn. :)^
 
Ik snap je punt / kritiek en dank daarvoor!

Wij hebben ervoor gekozen om de tassen strak te houden en alles wordt vooral netjes aan de binnenkant opgeborgen.
 
Is er een indicatie wanneer de nieuwe orange pads geleverd wordem van het garantie verhaal?

Ik heb laat pas problemen gekregen met scheuren in de pad dus heb waarschijnlijk informatie misgelopen