• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Mee eens, herkenbare kleuren werkt wel zo prettig.

Overigens heb ik nog nooit een weigerende CCS pad gehad, en de oudste gebruik ik al bijna 4 jaar, enige die echt slijten zijn de oranje, maar die worden ook behoorlijk intensief gebruikt. Echt zeer content met deze pads.
Heb ook een set Kompressors, maar gebruik ze maar zelden.

Waar ik wel heel benieuwd naar ben (zeker nu Carpro er uit gaat), komen er ook wolpads van Monello, want afgezien van de Meg's (duur en groot) en de paarse LC (niet kapot van) zie ik zo snel geen alternatief artikel.

Met name de foamlaag icm de korte vezel op de Carpro pad vind ik een super combinatie, ik gebruik hem erg graag.
Enige wat ik mis zijn kleinere maten (5,5" en 4" )

Als ik echt te weinig kracht heb grijp ik nog wel eens naar de Rode Meg's wolpad, maar die is nog groter dan de al grote Carpro pad, en dat vind ik niet altijd handig, zeker op krappe plekken.
 
Ik ben het wel met je eens Eelco, die paarse pak ik eigenlijk ook nooit meer, deze slaat veel te snel dicht.
De wit gele SoL0 van Meg's werkt fijn maar is inderdaad te groot. Monello wolpads in de juiste kwaliteit en afmetingen zouden zeker een gaatje in de collectie opvullen.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
De So1o's zijn absoluut goeie pads (zeer degelijk), maar zijn mij gewoon een maatje te groot.
Na iedere paar hits even een borstel tegen een nog draaiende pad houden en je hoeft niet meteen te padwashen, maar je kunt gewoon verder werken.

Monello wolpads in de juiste kwaliteit en afmetingen zouden zeker een gaatje in de collectie opvullen.

Exact mijn gedachte.
 
Monello Lancia:

1277285_456646181114845_1125735427_o.jpg
 
Ziet er zeker netjes uit. :)^

Heb je al beeldmateriaal (video) van de Lancia in werking?
En hoe doet hij het t.o.v. van de veel gebruikte AB foam lance?
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD][MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
1292989_465382940241169_1920589303_o.jpg
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD][MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt:
Een heel mooie verpakking! Ziet er zeer netjes uit, lijkt me een mooie toevoeging voor het Monello assortiment. De hamvraag is nu natuurlijk, wat is het verschil/ plus punten tegen de reeds bekende foamlansen?
 
Mooi om zo op de markt te zetten, nette stevige doos en kijkvenstertje.

(Maar goed, ben al voorzien en tevreden met de bekende HD Karcher Foamlans..)
 
Dat ziet er heel gelikt uit zeg. :)^ Nu nog de PAW900 :ja het geld word al hiervoor bij elkaar gesprokkeld.