• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Net op tijd. M'n Fm10 heeft de geest gegeven en ik stond van de week al op het punt om een Foam Lance aan te schaffen.
 
Vanwege de vraag naar ronde applicators zijn deze twee applicators nieuw in het gamma van Monello.

Disco Nero Foam applicator

102641.jpg


Disco Rosso Foam Applicator

102640.jpg



Applicators zijn voor dezelfde toepassingen geschikt alleen handig om een bepaalde kleur aan een product toe te wijzen.
 
Ik heb het er meteen bijgezet, de diameter is 11 cm en de dikte is 2,5 cm. Die gaan no-way in een Natty's of Dodo potje passen :) Wel heeft hij een schuine rand, dus wax pakken uit een potje moet wel makkelijk gaan.
 
Ben benieuwd naar deze pads, zijn deze ongeveer even groot als de eerdere ronde concorso pads? Is er "nieuws" over het verschil tussen de Monello en de andere foamlansen, de vraag die ik eerder stelde?
 
De Monello lans zal als kit worden aangeboden. De lans zal functioneel niet veel afwijken van de lansen op de markt, maar de prijs zal wat interessanter zijn en het wordt wordt completer aangeboden. De kit zal bijvoorbeeld ready to use zijn, inclusief foam dus.
 
Dus de foamlance is wel nog voor 5 december beschikbaar? Weet ik mooi wat er op mijn verlanglijstje staat ;).
 
Monello Lavare 250ml is nu voorradig:

https://www.Carclean.com/product/Monello/Lavare_shampoo_250ml_MLS0102_102647


En ook de 5-liter-verpakking van Monello's Artico Magico Snow Foam is voorradig:

https://www.Carclean.com/product/Monello/Artico_Magico_Snow_Foam_5000ml_MMF0150_102648

pH-neutrale snow foam voor het veilig voorwassen van voertuigen. Geschikt voor alle oppervlakken, inclusief matte lakken en car wraps. Veilig voor elke wax of sealant.

Geeft een dikke schuimlaag en weekt vuil veilig voor en los zonder uw voertuig aan te hoeven raken.

Werkt het best met een foamlans en een hogedrukreiniger. Simpelweg van beneden naar boven inschuimen, laten inwerken en grondig afspoelen. Daarna is uw voertuig klaar voor een veilige wasbeurt.

inhoud 5000ml
 
RedCat;344500 zei:
Er zou zomaar een dop op de mengfles kunnen zitten, toch ?
Dan kan er gelijk ook inhoud in ....

Klopt er zit een Monello mengfles bij met doseerverhoudingen erop geprint, een dop om de fles af te kunnen sluiten, de lans, Artico Magico foam in de mengfles (1:10 laagje, voldoende voor het foamen van twee auto's) en het wordt geleverd in een kartonnen (opberg)verpakking.

Deze hele set zal aangeboden worden voor € 49,- (Prijs onder voorbehoud en afhankelijk van dollarkoers en transporttarief).