• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Toch nog even terugkomen op de Monello tas.

Deze Monello tas ziet er voor zover ik kan zien juist anders uit dan de anderen. Kleiner, bewust alle flessen in de tas en een stuk klitteband aan de onder- en één zijkant. Dat maakt de tas naar mijn mening juist geschikt om standaard in de auto mee te nemen. Het enige wat ik niet zie een apart (rits)vak waarin de schone MF doeken netjes in opgeborgen kunnen worden. Juist omdat de flessen aan de binnenkant van de tas zitten lijkt me dat wel handig. De flessen worden nu eenmaal op de grond gezet of op andere plekken en kunnen zo ongemerkt zandkorrels de tas in smokkelen. Als er dan ook nog losse MF doeken in de tas zitten... behoeft verder geen uitleg denk ik ;)
 
In de klep / deksel van de tas hebben we een dubbel netje laten maken waar je je doeken in kunt doen. Je doeken zitten / blijven dan helemaal bovenin de tas zitten.

Dat was ons idee. We gaan verder puzzelen als de tassen hier bij ons binnen zijn.

Dank voor je input!
 
Ik ben even terug gegaan naar de foto's en ik zie het nu. Wat men wel eens bij fototassen/hoezen doet is dat er een soort dubbele deksel maken. Daardoor creëer je naar mijn mening meer een apart vak voor de doeken, maar dat is dan mijn mening.

Verder een andere vraag wat gaan ongeveer de afmetingen worden?
 
Kom er ook een "natte cel" :-b in de Monello tassen? Zodat je bijvoorbeeld een gebruikte washandschoen of pad daarin kunt bewaren totdat je thuis bent? (mocht je op locatie werken). De Meguiars tas die ik heb beschikt wel over zo'n vak (https://www.Carclean.com/product/Meguiars/Meguiar_s_Kit_Bag_ST015_101947) en dat is mijn inziens erg handig!

Uitstraling van de tassen kan wel iets chiquer maar daar word aan gewerkt als ik de eerdere reacties lees..
 
Wat is er mis met een losse plastic tas :-"
Ik heb zelf liever een afsluitbare emmer voor de vuile doeken
Kunnen ze na gebruik al gelijk in de Cobra MF Restore
 
+1 met Hans, zelf altijd een tasje/emmer voor gebruikte doeken/mitts. In dat vak past nauwelijks wat en een washmitt kans je ook in een doek rollen.
 
Waarschijnlijk heb ik de laatste tijd onder een flinke steen gelegen...
Ik ben voornemens wat extra pads te bestellen, temeer een deel van de CSS pads op beginnen te geraken. Ik lees hier nu van alles op het forum over velcro probleempjes met nieuwe pads, CC die druk aan het experimenteren is geweest en contacten heeft gehad met de fabrikant, een nieuwe lijn professional pads etc etc.
Ik heb hier ook kompressorpads die op zich goed bevallen waarvan ik er een paar extra zou kunnen bestellen, maar ik vraag mij af als ik zo eens op de webshop bij de monello pads kijk of er binnenkort nog een nieuw soort aan de shop toegevoegd gaat worden? Dan wacht ik namelijk nog eventjes...
 
Gelukkig ben ik niet de enige die de weg in "pad-land"een beetje kwijt is, Maaike. Goede pads, slechte pads, velcro's die loslaten, nieuwe kleuren...., als de rust is wedergekeerd zal ik me eens op mijn gemak opnieuw inlezen. Ik hoop dat ik tegen die tijd nog niet door mijn voorraad pads heen ben.
 
Over de kompressor pads ben ik wel echt tevreden, maar de oude CSS vind ik net wat handzamer. Daarom raakte ik geïnteresseerd in de professional pads.
Er zit tevens een prijsverschil in, niet gigantisch, maar toch... Anyway, ik ben er ook nog niet aan uit.
Vind het des te lulliger omdat ik in het verkooptopic een leuke aanbieding zag staan met die professional pads, maar nu twijfel ik wel enorm.
 
De huidige Raffini pads hebben geen problemen met loslatende velcro's en hebben de 'oude' kleuren :)

CCS pads komen niet meer, omdat deze ook met regelmaat los lieten.
 
Tim;340622 zei:
De huidige Raffini pads hebben geen problemen met loslatende velcro's en hebben de 'oude' kleuren :)

Ahh licht in de duisternis, dank Tim.

Tim;340622 zei:
CCS pads komen niet meer, omdat deze ook met regelmaat los lieten.
Bij mijn CCS pads- heb ik daar nog nooit last van gehad, nou moet ik ook zeggen dat ik er erg voorzichtig mee om spring.
 
Hier wel 2 CCS pads die ervoor gekozen hebben afscheid te nemen van hun velcro.
Nu moet ik zeggen dat deze pads ook al VEEL meegemaakt hebben (hadden ondertussen ;) ), dus ik heb deze gewoon vervangen voor nieuwe pads.