• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Tim;345064 zei:
Non-Ferro heeft vertraging opgelopen, waarschijnlijk duurt het vanaf nu nog een maand.

:confused:

Misschien werd dit al gezegd maar in welke hoeveelheden wordt dit product verkocht (in de nabije toekomst dan)?

Een grote 5L verpakking zou wel handig zijn.. Qua prijs dan toch.
 
Dus even 32 pagina's doorlezen.

Ach...hiero dan.

https://forum.Carclean.com/cc_postsm339301/Monello.aspx#post339301
 
Ja gevonden! Sorry, voor mijn vraag. (Heb echt veel te lang niet tot nauwelijks dit forum bezocht, veel te druk met het huis geweest :schaam :schaam )

Tim;339301 zei:
Ook meer informatie over de 4 detailingtassen die voor Monello gemaakt gaan worden:

De grote tas, met een literinhoud van ongeveer 41 liter, zal tussen de € 60 en € 70 gaan kosten.
De medium tas, met een literinhoud van ongeveer 34 liter, zal zo'n € 50 gaan kosten.
De kleine tas, met een literinhoud van ongeveer 23 liter, zal zo'n € 40 gaan kosten.
De minitas, met een literinhoud van ongeveer 4 liter, zal zo'n € 15 gaan kosten.

Beschikbaar in december. Meer details over de tassen zelf volgt nog. In ieder geval worden het zwarte, stevige canvas tassen.

Als je het vergelijkt met de bekende detailingbags van Dodo, Wolfgang en Autogeek. Dan moet je er rekening mee houden dat deze tassen zo'n 26 liter groot zijn en dat je er voor 4 liter aan flesjes aan kunt hangen.

Zo hebben jullie een beetje een indicatie van het formaat van de tassen van Monello.
 
Hoewel ik al best wat spullen bij elkaar heb gesprokkeld, heb ik geen enkele tas. Dit gaat niet meer lang duren volgens mij ;) .
 
Ja! Die tassen gaan echt geweldig mooi worden! We kunnen niet wachten hier.

Johan heeft ze al intensief gebruikt. Met elk ritje van en naar Donkervoort (Diventa Bella behandelt alle nieuwe Donkervoorts op locatie), zijn de eerste concepttassen veelvuldig gebruikt.
 
Ik heb de DJ Maxed-up wat een zeer fijne tas is die je denk ik niet echt kan vergelijken met de Tooled-up en Covered-up waarbij je de zijvakken niet echt kan gebruiken voor flessen. De Maxed-up heeft wel bruikbare zijvakken voor flessen.

De Monello tassen zien er zeer degelijk uit, totaal ander concept natuurlijk dan de Dodoos. Voordeel van de Monello's is denk ik ook dat je ze makkelijker naast/op elkaar kan zetten mits je er meerdere heb.
Ben benieuwd om ze in real life te zien.
Goed bezig.
 
Ik denk ook dat ze niet helemaal te vergelijken zijn. De Dodo bags zijn duidelijk frivoler, de Monello's hebben een wat zakelijker uitstraling.
Verder vind ik de mogelijkheid voor sprayflessen aan de zijkant (zoals al genoemd door Addy) een heel grote plus.
(Dodo Detailbag hier in huis Monello alleen nog op een plaatje gezien)
 
foamlance ziet er zeer interessant uit maar enkel voor hd of ook voor tuinslang (of komt er nog een later voor tuinslang)