• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Inderdaad mooi en strak design.

Even off topic is er al bekend hoe de emmer stickers van Monello eruit gaan zien.

Tim..
Is er al iets bekend over de doeken van Monello? Zijn deze al in ontwikkeling? en wanneer kunnen we ze verwachten?

Zo, de Ibrido is binnen (wat minor problems met kistjes en handleidingen buiten beschouwing gelaten).

Ik zie eerder in het topic berichten langskomen van doeken, klei en als ik het goed heb zat er ook een detailerspray in de planning (?).
Gaat lekker zo.

Klopt, we zijn bezig met de afrondende fase voor de productieplanning van de doeken. Daarna gaan de ontwerpen van de verpakkingen naar de fabriek en kan er gepland gaan worden. Het is een grove schatting, maar ik verwacht dat Monello doeken in september of oktober leverbaar kunnen zijn.

De klei zal eerder komen, een medium grade klei (150grams) zal geleverd worden in het eerder getoonde kleidoosje en is naar verwachting in juli beschikbaar.

Onze eigen detailerspray (Perfetto) is qua ontwikkeling van de spray zelf gereed, het wachten is op de productie van de juiste sprayer en naar verwachting kunnen we Perfetto in september aan gaan bieden.

Ook zijn we bezig met een nieuwe serie polijstpads, de kans is aanwezig dat voor zowel de machinepads als de handpads het CCS principe eruit gaat, maar dat is nog niet zeker.

Worden weer een aantal maanden om in de gaten te houden..........:jippie

Zowel de klei (met doosje) als detailerspray zijn hier van harte welkom.
Doeken en pads zijn niet direct nodig maar zodra ze er zijn dan zullen die ook deze kant op komen.

Hoe staat het er verder mee mbt de Monello detailer-bag?
Had hier al eerder over gesproken en ben benieuwd ofdat deze nog in de planning staat (volgend jaar ergens).
Zou een aangename aanvulling zijn om al de Monelle producten te huisvesten.

Wat mij betreft mogen er op den duur steeds meer producten komen van Monello.
Er leuk en netjes om alles van de tri-colore te hebben staan.

Producten zijn van hoge kwaliteit dus daar zal het in de toekomst zeker niet aan liggen.

Greetz Rob aka Vadebo

PS: KEEP UP THE GOOD WORKS!!! :-)^ :-)^ :-)^

De detailerbag is weer in de koelkast gezet, hij komt er wel, maar we schuiven het verder vooruit. Omdat de investering vrij hoog is, de ruimte die ze vervolgens innemen flink is en er een minder brede interesse voor zal zijn. Daarom ontwikkelen we eerst de andere producten. Hij komt dus wel ooit een keer, maar ik denk volgend seizoen pas.

We zijn wel in het beginstadium van de ontwikkeling van een eigen shampoo. Maar dat zal ook pas eind dit jaar of begin volgend jaar zijn dat deze gereed is.

Alle begrip hiervoor.

Maar eh, eigen shampoo..........gaat lekker zo :-)^

Als ik dan het rijtje af ga:

- shampoo
- klei en detailer-spray (doeken)
- raffini-lijn (pads en doeken)
- ibridio (doeken)

Tja what's next..........:

- washmitt
- droogdoek
- ...........

Jammer dat het met de emmers niet helemaal naar wens is gegaan.
Komt hier trouwens nog een vervolg op?
Stickers zoals over gesproken zou ook welkom zijn.

Anyway, weer genoeg om naar uit te kijken en ik zie het er wel van komen dat er straks een complete Monello-lijn te verkrijgen is.:love

Wash Mitt komt tegelijk met de doeken, evenals een microvezelspons en een droogdoek. :ja

Emmers kan ik weinig over zeggen, ik moet weer verder gaan zoeken naar een fabrikant die ons kan helpen.

Moet niet gekker worden.........

Onder het motto, U vraagt en wij draaien..............

Super initiatief Tim!

Super nieuws, als jullie zo verder doen kunnen jullie in de toekomst een uitgebreid starterspakket verkopen van Monello !
Morgen ga ik voor de 1st maal mijn monello producten gebruiken ik ben benieuwd wat dat gaat geven .