• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

@Tim,

Per wanneer zijn de doeken, mitt en spons verkrijgbaar?
Heb nog doeken nodig dus zou het mooi uit komen om voor de Monello doeken te gaan.
Washmitt en spons zijn ook meer dan welkom hier.

Grtz. Rob aka Vadebo

tamer zei:
Ik kan de kleine lettertjes op de verpakking niet lezen, maar welke doek is voor wat geschikt?
Niet vergelijkbaar met de Dodo's qua vezel. Eerder een luxere / dikkere variant van de Deluxe Mega Towels van Poorboy's. De zwarte doek wordt 350gsm, de normale doeken 450gsm (dat is naar onze mening de juiste dikte voor multifunctioneel gebruik) en 600gsm voor onze droogdoek.

Prijzen zijn afhankelijk van de dollarkoers die momenteel weer flinkin beweging is, evenals de vrachtkosten en importheffingen.

We hopen meer te kunnen leveren voor minder geld. De mitt hopen we voor bijvoorbeeld € 15,- te kunnen leveren.

De Dollar keldert aardig t.o.v. de Euro.

Alleen 1 ding snap ik niet. Je besteld bij de fabriek/leverancier een x aantal doeken. Ik neem aan dat je een (vaste) prijs per doek/bundel afspreekt?

Beetje raar dat ze dan achteraf de prijzen gaan of willen verhogen.

:weetniet

Wij betalen op het moment dat de order gereed is om verscheept te worden, tenminste de overige 70%.

Prijzen worden in dollars afgesproken en nu de dollar voor ons duurder wordt, kost deze order dus ook meer. Snap je?

Ik ben aan het rekenen geslagen en de voorlopige prijzen zijn als volgt (indicatief dus en onder voorbehoud):

Peluce Verde – 45x45cm (350gsm) € 4,99
Peluce Verde Trio € 12,99

Peluce Bianco – 45x65cm (350gsm) € 6,99
Peluce Bianco Trio € 18,99

Piccolo Nero – 35x35cm (300gsm) € 3,49
Piccolo Nero Trio € 8,99

Senza Acqua Drying Towel (600gsm) – 70x80cm € 16,49

Monello Wash Mitt (500gsm) € 13,99

Monello Sponge (600gsm) € 11,99

Alle doeken worden uitgevoerd met een satijnen rand.

Er komen ook twee bundels:

1) Met alle drie-packs (trio's), mitt, droogdoek en spons, prijsindicatie Normale prijs € 83,35, bundelprijs € 69,99, introductieprijs € 59,99.
2) Met alle singles, mitt, droogdoek en spons prijsindicatie Normale prijs € 57,94m bundelprijs € 49,99, introductieprijs € 39,99.

Deze twee bundels worden straks normaal verkocht, maar voor deze bundels geldt straks tijdelijk de introductieaanbieding.

Houd er rekenig mee dat:

1) een 45x45 doek ongeveer 25% meer oppervlak heeft dan een 40x40 doek
2) een 45x65 doek ongeveer 22% meer oppervlak heeft dan een 40x60 doek
3) De Piccolo bewust gemaakt is om een kleine doek te zijn. ;)