• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Is er eigelijk een verschil in samenstelling van de ibrido in vergelijking met de Lucidares?
Of is dit gewoon de pot die verschilt? Is voor mij niet zo duidelijk in de beschrijving.:weetniet
 
Paulus de Boskabouter zei:
Zal mijn vrouw eens lief aankijken...

Dat doe je toch wel vaker zeker. :-b

Ik heb al half groen licht voor een plastieke pot Ibrido.

Tot wanneer loopt deze actie van Ibrido. :weetniet
 
Ja elke pot heeft een nummer, maar ik weet niet precies welke we nog hebben. Ze worden nu random verkocht.

Je kunt je voorkeur mailen, dan speuren we even voor je.
 
Gisteren een fles Monello Lavare ontvangen vanuit het Carclean assortiment. Vandaag voor het eerst de Lavare gebruikt. Hier moet ik bij vermelden dat mijn 'enige' referenties de Goldclass van Meguiars en de Born to be Mild van Dodo Juice zijn. De Lavare zit in een fles met handige pomp die gemakkelijk doseert. Dat betekent dus geen "gedoe" met een maatbekertje en dergelijke. De Lavare schuimt lekker in de emmer, heb het idee dat het meer schuimt dan de BtbM maar minder dan de Goldclass. De geur van de Lavare is subtiel, ruikt niets te sterk maar houdt ook niet over. Mag wat mij betreft iets geuriger. De reinigende werking is prima! De Lavare glijd iets minder gemakkelijk over de autolak dan de BtbM.
Op mijn eerste ervaring afgaande; wat mij betreft een blijver deze shampoo en een aanrader voor wie twijfelt! :) :)^


Dat wilde ik even kwijt. :)_[]
 
Gisteren de polijstproducten van Monello gebruikt voor het eerst. Voorheen had ik PB ssr-serie maar wat een resultaat 8-()). Ik vind het vele beter verwerken als PB en het resultaat is beter bij minder handelingen, had ik het geweten dan had ik paar jaar terug (toen deze lijn uitkwam) al voor gekozen... :)^ zeker zo houden CC.

grtz
 
De SSR serie is ook een prima product, alleen moet je langer doorwerken en meer hits om hetzelfde resultaat te krijgen. Voor zachte lakken vind ik de SSR ideaal. Monello is een toppertje voor de harde lak.
 
@ paulus: idd dat je bij pb langer moet doorwerken. Nu detail ik wel graag maar natuurlijk is het ook leuk als ik minder hits moet doen om hetzelfde resultaat te bereiken.

ik had in het begin toen monello paar jaar geleden uitkwam zo het gedacht dat Monello een thuismerk was dat net niet voldoet aan bepaalde normen, beterkoop alternatief voor merkproducten als je begrijpt wat ik bedoel (no offence he Tim, maar ik zeg eerlijk mijn gedacht) en natuurlijk als 1 iemand roept dat dat het 'beste' product is, ga ik die mening natuurlijk niet zomaar overnemen.

Met de tijd ben ik het zeker weten te waarderen en zeker als ik de reacties zie over de producten.

in ieder geval, ik ben echt wel helemaal bijgedraaid en overtuigd van de hoge kwaliteit van de producten (die ik al gebruikt heb) van monello.


Ieder zijn meuk he :)_[]


grtz
 
wImV zei:
ik had in het begin toen monello paar jaar geleden uitkwam zo het gedacht dat Monello een thuismerk was dat net niet voldoet aan bepaalde normen, beterkoop alternatief voor merkproducten als je begrijpt wat ik bedoel (no offence he Tim, maar ik zeg eerlijk mijn gedacht)
grtz

Zéér terechte gedachte Wim, maar als je weet waar de Monello polijstmiddelen vandaan komen dan weet je ook dat Monello het niveau van "huismerk" wel overstijgt.
Voor mij was het ten tijde van de introductie eigenlijk meer een goedkoper alternatief met dezelfde kwaliteit als het merk wat ik voorheen gebruikte.
 
Ik snap het idee van het 'huismerk' maar het is nooit bedoeld als huismerk, net zoals Wolfgang dat niet is (en zij doen precies hetzelfde wat wij doen). ;)
 
@blackpassat en Tim: dat het als 'huismerk' overstijgt heb ik zeker ontdekt :) en die benaming verdient het product zeker niet. Kortom deze zal in mijn collectie blijven.

grtz
 
Mooi zo, we horen het vaker hoor en aan een huismerk zit altijd een 'budgetmerk' luchtje, maar gelukkig is die perceptie weg als mensen de Monello producten gaan gebruiken! :ja
 
Inderdaad.Maar fijne producten.Zelf een gebruik ik de Monello reeks erg vaak tijdens het detailen.:cool: .Vooral de Peluche Verde vindt ik een zeer fijne doek.Komende week worden er nog een aantal aan de collectie toegevoegd hier.:party:

Ben benieuwd wat er nog meer aan producten in de pijplijn zitten
 
Ik zag onderstaande tekst staan op de site van monello.nl. Er staat een verwijzing naar Lake Country, waar volgens mij Monello dient te staan. Ik neem aan dat Lake Country de OEM fabrikant is.



SmartPads CCS 5.5 inch Yellow Cutting Pad

Deze harde pad is gemaakt voor zwaar verweerde lakken, swirls en krassen. Het is de meest agressieve pad van Lake Country en dient alleen gebruikt te worden op verweerde, bekraste en oude lakken. Altijd nabewerken met een fijn polijstmiddel en een oranje of witte pad.