• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Volgens mij is het gewoon zo dat de pads van Monello bij LC vandaan komen, en dus ook exact dezelfde pads zijn qua structuur/samenstelling...
De omschrijving van het product kan zodoende ook hetzelfde zijn lijkt me ;)

Dat snap ik, maar daar waar LC staat wil je toch Monello hebben staan? De tekst kan je verder gelijk houden aan die van LC als de pads identiek zijn lijkt mij.

Tim tot wanneer zijn die winter waspakketten beschikbaar?
ik heb ze namelijk nu pas zien staan en heb er wel oren naar, maar ik moet even kijken of mijn budget het toe laat komende maand.

Prijs is aangepast, maar ik vind het nog steeds geen verkeerde prijs tim:)

ik heb verder nog een vraagje over de cones;
'
hoe loopt dat kwa cutting power?
misschien ook handig om bij de productomschrijving te vermelden,
ik kan het wel deels afleiden natuurlijk maar het is handiger om dat gelijk bij t product te kunnen bekijken.

ik gokte op zoiets:
Yellow 5/6
Blue 2/6
Black 0/6

Ik kwam nu heel toevallig ergens op het forum tegen dat blauw een hele zachte finishing cone is en de zwarte een wat stuggere,
dus blauw is te vergelijken met rood? concorso?

Ho, wacht!

De kleuren de Cones komen NIET overeen met de kleuren van de pads.

De kleuren en hardheden:
Zwart - Finishing
Blauw - Polishing
Geel - Cutting.

Blauw is dus niet zachter dan zwart al voel ik tussen beiden weinig verschil, de gele is wel beduidend harder.

Zwarte cone icm Mezzo, prima combi voor velgen.
De Mezzo even met de vingers op de velg masseren en dan de cone erover.