• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Heel jammer dat de tassen er nog niet zijn maar dat betekent wel dat ik een weddenschap met BPJ heb gewonnen; ik had begin november al aangegeven dat ze er niet zouden zijn met de kerst.
Eens kijken wat ik als :kado van Kenneth mag bestellen :-"
 
Tim;348238 zei:
Met doos vrees ik van niet, die staan ergens op een boot, maar geplande aankomst is nog onbekend.

Off topic: Dat lijkt me vreemd. Containerschepen varen op slots. Het slot van de volgende haven is al vastgesteld op het moment dat het schip de haven van vertrek uitvaart. Op het moment dat het schip het slot in de aankomsthaven mist (door bv storm) dan zijn daar grote sommen geld mee gemoeid..
Het inklaren van goederen kan soms wel langer duren ivm douane die gewoon vrij neemt met de kerst ed.
 
Dan staan ze toch nog niet OP de boot ? B/L krijg je van te voren al. :rules

Ik had er ook een willen hebben voor onder de kerstboom. Maar idd wel mét doos :kado
 
Alles wat ik bij Carclean bestel komt in een doos. Het is juist leuker als er meer in past dan alleen een foamlans. :)
 
Ik krijg de B/L altijd weken van te voren vandaar. Zal wel met het soort goederen te maken hebben.

Maar we wachten rustig af. Bedankt voor de informatie iig Tim. ;)
 
Tim;348269 zei:
Niets is vanzelfsprekend, soms krijgen we de B/L pas weken later.

Hmmz blijft apart. De meeste lijnen zijn vaste rondjes die ze maken en krijg je bij het boeke al een ETA. Daarnaast krijg ik ook met transporten uit en naar ongebruikelijke landen de B/L binnen een paar dagen na vertrek van mijn transportafdeling..
Zal misschien ook van de agent af hangen.

Laten we verder on topic blijven :-b Het blijft jammer dat je de dozen niet hebt, zeker met de kerstdagen voor de deur want volgens mij is het een mooi ding.
 
Wat een gezeur om een doosje. Het gaat toch om de werking en de kwaliteit van de Lancia. Opbergen doe ik wel in een fatsoenlijke, kunststof bak.

De mijne komt er binnenkort aan, zonder doos.
 
Klopt! doos boeit ook niet, maar is wel leuk onder de kerstboom. En als het er niet bij zit, dan doen we het zonder doos :-b
 
Als ik een :kado geef of krijg dan moet het er wel uitzien als een :kado .
Daarbij vind ik de originele verpakking ook wel handig om het product in te bewaren als ik het niet gebruik, noem me een mauwerd maar ik wil hem met doos.