• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mother's Back to Black. Ervaringen?

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Heeft iemand ervaringen met de Mother's Back to Black?

Klikkie voor Mother's Back to Black

Kan op heel het forum er eigenlijk niets over vinden, of ik lees er echt gigantisch overheen.
En vind deze nu ook niet echt onder gewaardeerd gezien er ook een heel bekend iemand in Amerika mee werkt :-"

Tja waarom deze keuze/vraag?

Ik heb dus de Meg's Trim Detailer gehad, PB Trim Restorer. Waarvan de laatste prima was, maar vond hem op mijn kuntstoffen toch wel snel vervliegen.

En ik heb nu bij me nieuwe auto nog minder kuntstoffen onderdelen! Dus hoef ook niet zo'n groot flesje "restorer"
Anders raak ik nooit door dat flesje heen :p

En ik ben gewoon benieuwd naar deze restorer, lijkt me leuk om ook te proberen namelijk.
 
Ik heb Back to Black hier wel staan.

Heb geen vergelijkings materiaal, maar is geen raar spul.
Twijfel wel of ik het weer bestel als het op is, mede om ook eens iets anders te proberen

Je mag altijd langs komen om het te testen
 
op autopia lees ik bijna alleen maar negatief..

in ieder geval, van wat ik las, is dat het niet echt de diep zwarte uitstraling geeft, en geen 3 maanden blijft zitten..
 
Ik vind het goed werken, haalt mooi de kleur op en eventuele wax-resten zijn er ook direct vandoor.
het houdt wel niet te lang stand. :(
 
Ik ben stiekum al bezig met een duurzaamheid test met de Back to Black :)_[]

Als het morgen mooi weer is, wordt die gewassen, en kan ik weer een test uitsluitsel geven.

Voorals nog vond ik dit product op mijn trims e.d. Toch fijner weer dan de PB Trim Restorer.

Maar ja zo als altijd, niet elke kuntstof is hetzelfde :grinning:
 
aron225 zei:
in ieder geval, van wat ik las, is dat het niet echt de diep zwarte uitstraling geeft, en geen 3 maanden blijft zitten..

Volgens mij blijft niets 3 maanden zitten. Tenminste niet dat ik weet...

Back to Black is hier ook getest en geeft een prima resultaat, streept niet bij regen en blijft een stuk langer zitten dan de Meguiar's variant (maar die lijkt hetzelfde te zijn als de Valma variant).
 
De Mothers zal volgens mij toch wel goed zijn, zonder meer.

Ik heb voor de winter m'n 'spatbordverlengers' eens behandeld met Mothers protectant (wat meer voor het interieur is) en dat hield toch ook wel relatief lang stand.

Valma en Meg's zijn blijkbaar goede vriendjes?