• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mothers Wax Drying Towel

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Heb deze doeken aangeschaft wat ik al veel eerder had moetendoen,wat een giga hoeveelheid water nemen deze doeken op.Mn clio gewassen slechts een halve kant van de doek nodig om de clio te ontdoen van a lhet water.Auto staat wel goed in de wax......DJ-Concept granite wax:D
Absoluut een aanrader voor mensen die nog een drying towel zoeken.

https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Drying_Towel_50,8x60,9cm_155300_100572
 
De Delerium is ook heel goed. Heb er zo 2
Ook heb ik bij een wedstrijd de nieuwe Chemical Guys Fatty Angry Orange Microfiber Dryer gewonnen, deze probeer ik maandag uit.
 
Ik had 4x obdt/delerium maar deze presteerd duidelijk beter (vind ik persoonlijk). Die waffle is perfect hoor.
 
Je had de Mothers doek wel van mij over kunnen nemen. Sinds ik de Deleriums heb gebruik ik hem nooit meer. Ik vind hem te stug en onhandig in tegenstelling tot de delerium.
 
+1. Mothers is en blijft een prima doek in al dat nieuwe geweld.

Heb overigens de Delirium ook.

In mijn geval gebruik ik liefst allereerst de Mothers voor het drogen van twee auto's. Daarna de eene keer nawrijven met de droogdoek van Poorboys en andere keer weer eens met de Delirium.
 
Gisteren na de 'Detail-night' bij CCHQ naar huis gegaan met weer een nieuwe Mothers drying towel en Nog een Mothers wheel and jamb towel.
Vind dit persoonlijk nog steeds ontzettend fijne doeken.
Heb ook de oranje deken ;) en de PB droogdoek maar de Mothers blijven een toppertje :party:

Greetz Rob aka Vadebo
 
Ik heb er eentje verkocht en er staan dr twee alweer in back-order dus.....mn obdt mag vertrekken anders verknippen voor de wheels:D