• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motor spatbord polijsten. Honda Africa Twin 2023

BSprakel

Detailing trainee
9 apr 2020
4
45
Goedenavond,

Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een honda africa twin.

Echter zit het voorspatbord vol met swirls. Ik heb deze geprobeerd met een oranje handpad en Monello mezzo te polijsten, maar dit werd alleen maar erger.

Ik heb een DAP Evo, maar ben niet zeker van of ik deze voor dit spatbord gewoon kan gebruiken? Het gaat om een nieuwe motor, dus er is nog niks eerder met de lak gebeurd.

Bijgevoegd een foto van het spatbord ( in een donkere garage met flits, zodat goed te zien is wat de swirls zijn)

Ik zou graag advies krijgen wat ik hier het best mee kan doen!
 

Bijlagen

  • 002CBC21-A61C-45FC-A762-3F9342A354BB.jpeg
    002CBC21-A61C-45FC-A762-3F9342A354BB.jpeg
    139,5 KB · Weergaven: 60
Bedankt voor de snelle reacties al!
Ik heb wel eerder autos en motoren gedaan, maar dit waren altijd motoren met stalen plaatwerk in plaats van kunstof zoals op deze motor.
 
Dit is hetzelfde spul als de hoogglans B stijlen bij veel merken auto's.
Finale of andere lichte polish met zachte of medium pad, snelheid maakt niet zoveel uit en afnemen met Gyeon Prep.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en BSprakel