• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorkap vol met kleine plekjes

Nee sterker nog, het lijkt bijna een swirl alleen dan net íets dieper haha. Kwestie van laten zitten denk ik? Als 'ie eruit kan dan graag, maar blanke lak is mij wel lief.

Dat kan ook zeker "gewoon" een swirl zijn. Die kunnen ook bedriegelijk dieper zitten. Vandaag heb ik bijv. een motor gepolijst. Ik heb enkele motoren gedaan en de hardheid van de lak is meestsl goed te doen. De Yamaha die ik vandaag deed kreeg ik veel meer glans in de lak, maar na enkele hits leek ik restanten van swirls gewoonweg gewoon niet eens te raken. Ondertussen denk je; "Ooh, dan die ik wel meer hits. Maja, ik raak ook geregeld randen en die zullen wat dunner in de lak staan"
 
Dat kan ook zeker "gewoon" een swirl zijn. Die kunnen ook bedriegelijk dieper zitten. Vandaag heb ik bijv. een motor gepolijst. Ik heb enkele motoren gedaan en de hardheid van de lak is meestsl goed te doen. De Yamaha die ik vandaag deed kreeg ik veel meer glans in de lak, maar na enkele hits leek ik restanten van swirls gewoonweg gewoon niet eens te raken. Ondertussen denk je; "Ooh, dan die ik wel meer hits. Maja, ik raak ook geregeld randen en die zullen wat dunner in de lak staan"
Ben ook voornemens om een lakmeter te kopen. Volgens mij kun je er makkelijk 3 hits op doen, maar vind het zo zonde om blanke lak te 'verspillen'.
 
Dag allen,

Polijsten gaat steeds beter, en haal ook steeds beter mooiere resultaten! :)
Gister een heel dak gepolijst, merkte alleen bij het laatste deel dat het polijstmiddel in harde plekjes van de pad afkwam. Verstaat men dit onder gummen?
Ik neem aan dat de pad dan te warm wordt of gebruik je dan wellicht teveel materiaal?

Rr8EMJM.png


Deurstijlen niet gepolijst, dak is hier bovenop voor 1/2 gepolijst. Kun je aardig goed zien :)
bS5dFqD.jpg