• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Muffe geur in de auto, hoe pak ik dat aan?

Vinc_94

Detailing trainee
12 feb 2019
38
30
24
Ertvelde
Pollenfilter nog maar in maart en airco vorige zomer 3x herstelt in garantie wegens kapot xp

Laatst bewerkt:

Viffer

Detailing trainee
23 jan 2018
41
30
Midden
Heb je al gemalen koffie wordt gebruikt om de geur te neutraliseren?

• Leuk
Reactions: Vinc_94

Vinc_94

Detailing trainee
12 feb 2019
38
30
24
Ertvelde
Senseopadjes heb ik maar geen gemalen koffie xd

• Grappig
Reactions: mainstreet

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
1.823
158
39
Persoonlijk vind ik ozon verschrikkelijk stinken en krijg er hoofdpijn van maar eerlijk is eerlijk...ik weet ook geen beter alternatief.

• Leuk

M3fan

Detailing guru
25 jul 2017
1.257
138
37
Torhout België
Geen idee als deze al eens is gepasseerd, chemicaliën vrij op basis van houtskool.
Proberen waard denk ik voor die prijs.

moso_200__14364.1551283131.jpg

• Leuk

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.382
178
45
Nuland
Is de oorzaak inmiddels al achterhaald en verholpen??

• Leuk

Vinc_94

Detailing trainee
12 feb 2019
38
30
24
Ertvelde
Die was tijdelijk verholpen xd nu paar weken later komt de geur beetje terug maar ik heb nu de producten die mij hier zijn aan geraden voor het interieur (zie foto hier boven, dus eenmaal dit gebeurt is post ik een nieuwe foto en laat dan paar weken laten weten of het heeft geholpen of niet. Grtz

Viffer

Detailing trainee
23 jan 2018
41
30
Midden
Persoonlijk vind ik ozon verschrikkelijk stinken en krijg er hoofdpijn van maar eerlijk is eerlijk...ik weet ook geen beter alternatief.
O3 is niet echt nie goed voor u....

Ozy

Detailing chief
17 sep 2014
233
85
heb je toevallig een lampe Berger in huis? Koop een fles Air Pur "parfum" (is dus geurloos) erbij, zet dat ding ergens waar het geen kwaad kan en laat het een 20 minuten branden. (Weet niet of je er bekend mee bent: eerst brandsteentje aansteken, klein vlammetje, blijf erbij staan, na 2 minuten blaas je vlammetje uit en gaat het steentje gloeien, zet de lamp stevig neer, doe je deuren dicht en laat het ongeveer 20 minuten begaan daarna zet je lamp uit en haal je het weg). De vloeistof is neutraliserend voor geur en heeft ook een ontsmettende werking, neutraliseert evt. bacterieen die rondzweven en misschien vervelende geur afgeven. Maar dit doe je natuurlijk als je je interieur heel goed hebt gereinigd.