• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery Box 2020: start verkoop 17 december om middernacht!

Ik snap echt je ongenoegen niet hoor Frans...
Vorige 2 jaar heb ik ook telkens naast de mystery box gegrepen omdat ik dacht dat ik het wel tegen de middag zou kunnen bestellen.
Dit jaar heb ik net voor het slapen gaan de box kunnen bestellen en uiteraard zeer tevreden hiermee.

Maar je moet het toch kunnen begrijpen dat niet iedereen tevreden gesteld kan worden.
Als ze een tijdslot nemen van bvb 8u tot 16u, dan zou iemand die nachtwerk doet nooit kans maken om deze te bestellen, met andere uren hebben andere mensen dan problemen.
Ook is het onmogelijk voor CC om enorme hoeveelheden van deze boxen te voorzien want dat is financieel niet haalbaar.

Voor hetzelfde geld had je een box kunnen bemachtigen en geen van de producten leuk gevonden of al in bezit, dan was je hoogst waarschijnlijk ook ontevreden.

Je rant over Black Friday houdt echt geen steek... je moet echt niet iets kopen buiten Black Friday om sportief te blijven, indien CC het zich niet zou kunnen veroorloven zouden ze deze acties niet organiseren.
 
@fransb - Ik moest je verhaal even een paar keer lezen dus heb meteen maar even een samenvatting gemaakt als TL;DR

* Je besteld een Evo Plus met polijstmiddelen bij een concullega van CC, maar door problemen bij het bezorgen kies je uiteindelijk voor Carclean.com.
... (Dure Evo-set trouwens, bij CC heb je een compleet pakket voor nog geen €300,-)
* Je maakt voor Black Friday een lijstje met producten, maar tijdens de twee weken vóór deze actie raakt 3/4 van je lijst ''niet op voorraad. Dus, bestelt dan toch maar bij de concullega wat je bij CC niet kon bestellen.
... (Inmiddels al voor bijna €900,- bij de concullega besteld)
* Je krijgt de MysteryBox info per e-mail en besluit een €100-box te bestellen, wat echter niet meteen bij de start van de actie mogelijk is door werk, maar desondanks dat ''alles op groen staat'' en dus op voorraad zou moeten zijn, krijg je het niet besteld.
* Je vermoed dat een webshop een voorkeursbehandeling geeft aan bepaalde IP-adressen. (Digisisme?)
* Je geeft aan dat je een volledige auto opnieuw kunt aflakken met clear coat en deze kunt schuren om orange peel te verwijderen voor minder dan €876,-
... (De enige zelfwerkzaamheid hierin is dat je dan hoopt dat de base coat vlak is en de clear coat dusdanig mooi gevloeid is dat je deze in aanvaardbare tijd kunt wetsanden alvorens je wéér nieuwe clear coats laat aanbrengen en opnieuw gaat orange peelen. ;) )

- De reacties die je kreeg op je, op zijn minst gezegd, vreemde uitlating, vind ik niet vreemd. Althans, niet vreemder dan de uitlating.
- Wanneer ik denk dat een Black Friday op zaterdag is, dan ben ik dus een dag te laat en heb ik de actie gemist. (... dikke bult!) Als ik vervolgens opnieuw een actie mis door mijn eigen schuld, dan is de bult nóg dikker. Om dan vervolgens mijn beklaag doen bij de winkel(s) hierover, is nogal vreemd... Zelfde idee als te laat in de kroeg arriveren en zeiken dat Happy Hour voorbij is. ;)

- De reacties of de personen die ze maakten ''onvolwassen'' noemen, maar...
Heren C.C. ja je moet idd niets weg te geven, een webshop hebben moet ook niet!
Gevalletje marketing strategie Supermarkt ) een eiland van voordeel in een zee van winst?
Ik was eigenlijk van plan om een box te bestellen het voordeel te nemen en dan erbij een door mij gewenste minipolisher te bestellen (geven en nemen0
maarja de kans is voorbij.


- Hoop dat @Tim vanavond wel kan slapen gezien deze gemiste omzet.
- Had de concullega geen actie waarbij je zomaar flinke kortingen kreeg?
 
Beste Tim,
Begrijp me goed e.e.a. is ter goeder trouw.
volgens mij kunnen jullie dit terugvinden in jullie google achtergrond gegevens.
ik heb namelijk wel een bericht gekregen dat mijn boodschappenlijst bewaard zou worden door C.C.
maar begrijp ook dat toen ik probeerde te bestellen er mankementen waren op de mobiele versie van jullie site.
Nogmaals over de shop op zich uiterst tevreden maar dit werpt een smet.
Ga anders over op een systeem met spaarpunten staffelkorting o.id..
Het gaat mij echt niet om dat voordeel dat bedrag maak ik morgen net zo makkelijk over naar het leger des heils.

Beste meeer quaantox o.i.d
mijn reacties zijn serieus ik zou graag willen dat u zich eerst verdiept in een onderwerp alvorens te reageren . mijn vorige beroep voordat ik gepensioneerd ben is beroepsmatig spuiter dus voordat u zich hobbymatig een proffessioel wil voorzien van informarmatie graag van te tevoren
@fransb - Ik moest je verhaal even een paar keer lezen dus heb meteen maar even een samenvatting gemaakt als TL;DR

* Je besteld een Evo Plus met polijstmiddelen bij een concullega van CC, maar door problemen bij het bezorgen kies je uiteindelijk voor Carclean.com.
... (Dure Evo-set trouwens, bij CC heb je een compleet pakket voor nog geen €300,-)
* Je maakt voor Black Friday een lijstje met producten, maar tijdens de twee weken vóór deze actie raakt 3/4 van je lijst ''niet op voorraad. Dus, bestelt dan toch maar bij de concullega wat je bij CC niet kon bestellen.
... (Inmiddels al voor bijna €900,- bij de concullega besteld)
* Je krijgt de MysteryBox info per e-mail en besluit een €100-box te bestellen, wat echter niet meteen bij de start van de actie mogelijk is door werk, maar desondanks dat ''alles op groen staat'' en dus op voorraad zou moeten zijn, krijg je het niet besteld.
* Je vermoed dat een webshop een voorkeursbehandeling geeft aan bepaalde IP-adressen. (Digisisme?)
* Je geeft aan dat je een volledige auto opnieuw kunt aflakken met clear coat en deze kunt schuren om orange peel te verwijderen voor minder dan €876,-
... (De enige zelfwerkzaamheid hierin is dat je dan hoopt dat de base coat vlak is en de clear coat dusdanig mooi gevloeid is dat je deze in aanvaardbare tijd kunt wetsanden alvorens je wéér nieuwe clear coats laat aanbrengen en opnieuw gaat orange peelen. ;) )

- De reacties die je kreeg op je, op zijn minst gezegd, vreemde uitlating, vind ik niet vreemd. Althans, niet vreemder dan de uitlating.
- Wanneer ik denk dat een Black Friday op zaterdag is, dan ben ik dus een dag te laat en heb ik de actie gemist. (... dikke bult!) Als ik vervolgens opnieuw een actie mis door mijn eigen schuld, dan is de bult nóg dikker. Om dan vervolgens mijn beklaag doen bij de winkel(s) hierover, is nogal vreemd... Zelfde idee als te laat in de kroeg arriveren en zeiken dat Happy Hour voorbij is. ;)

- De reacties of de personen die ze maakten ''onvolwassen'' noemen, maar...
Heren C.C. ja je moet idd niets weg te geven, een webshop hebben moet ook niet!
Gevalletje marketing strategie Supermarkt ) een eiland van voordeel in een zee van winst?
Ik was eigenlijk van plan om een box te bestellen het voordeel te nemen en dan erbij een door mij gewenste minipolisher te bestellen (geven en nemen0
maarja de kans is voorbij.


- Hoop dat @Tim vanavond wel kan slapen gezien deze gemiste omzet.
- Had de concullega geen actie waarbij je zomaar flinke kortingen kreeg?

Beste jij bent ook autospuiter van beroep?
Ik wel tot 5 jaar geleden.
verder is lezen ook een gave.
inderdaad bij een concullega ook ongeveer 700euro maar dan daarna nog eens voor 500 euro bij C.C..

Ik kan het niet helemaal volgen, maar op Black Friday was 1 promille van de bestellingen niet op voorraad. Ik denk dat wij een van de grootste magazijnen van Europa hebben.

Het is me een raadsel hoe driekwart van jouw wensenlijst uitverkocht raakte.

Maar het is met corona wel een uitdaging om zoveel mogelijk voorradig te houden. Dus het kan best zijn dat er een levering van een bepaald merk later binnen kwam dan gepland.

Frans, met een actie als deze (mystery boxen) is het snel snel snel zijn. Dat hadden we vooraf ook gezegd.

De PostNL pakketpunten zijn bij ons trouwens tijdelijk niet beschikbaar, omdat ze vrijwel allemaal gesloten zijn.
Beste tim nogmaals ik wantrouw jou niet maar ik ga stoppen met carclean en ga een ander zoeken. e.e.a. best wel met met met spijt ,.
 
Ik had helaas ook geen mysterybox kunnen bemachtigen omdat ik weer vroeg op moest, maar helaas volgende keer beter en misschien dat er nog eentje wordt aangeboden op het forum.. Heb nog wel budget voor andere detailspulletjes;)

Ben wel inderdaad eens benieuwd naar jullie mysteryboxen:blush:
 
Bedankt voor de spoilers in dit topic bij de uitgepakte boxen :) Ik heb mijn 50€ box ook al binnen, voor onder de kerstboom. Supersnelle levering dus weer.
Wat ik me nog wel afvroeg, ik heb ook nog een paar andere spulletjes besteld, die ik al voor Kerst zou kunnen gebruiken. Het geheel zit in 1 doos. Zit de mystery box nog apart verpakt? Maw kan ik de doos veilig openmaken voor de andere spullen verpest ik dan gelijk de verrassing?
 
Bedankt voor de spoilers in dit topic bij de uitgepakte boxen :) Ik heb mijn 50€ box ook al binnen, voor onder de kerstboom. Supersnelle levering dus weer.
Wat ik me nog wel afvroeg, ik heb ook nog een paar andere spulletjes besteld, die ik al voor Kerst zou kunnen gebruiken. Het geheel zit in 1 doos. Zit de mystery box nog apart verpakt? Maw kan ik de doos veilig openmaken voor de andere spullen verpest ik dan gelijk de verrassing?
Bij mij was de MB apart verpakt in de grote doos met andere bestellingen. Is geen garantie dat het bij jouw ook zo zal zijn, maar de kans is wel groot natuurlijk :D

Greetz Emiel
 
Dan rijst bij mij de vraag (we hebben allemaal een ip adres is er sprake van selectie)
Deze had ik nog even gemist. Nee wij doen niet aan voorkeuren, voortrekken of een andere selectie of filtering. Iedereen had gelijke kansen om een box te bestellen. Ik snap er ook niets van dat je dat als een mogelijkheid noemt.

volgens mij kunnen jullie dit terugvinden in jullie google achtergrond gegevens.
ik heb namelijk wel een bericht gekregen dat mijn boodschappenlijst bewaard zou worden door C.C.
Wij gebruiken Google Analytics op een nette manier, dat betekent 100% geanonimiseerd. Ik kan die statistieken dan ook niet koppelen aan een persoon of account.

Ik heb net even in je winkelwagen gekeken, maar die is leeg. Ik heb ook naar je wensenlijst gekeken, maar die is ook leeg. Dus ik kan het niet meer beoordelen. Maar zover ik weet was vrijwel alles voorradig. We hadden in ieder geval geen structurele tekorten.
maar begrijp ook dat toen ik probeerde te bestellen er mankementen waren op de mobiele versie van jullie site.
Dat is mij niet bekend. Zover ik weet waren er geen technische problemen. De mobiele site is technisch hetzelfde als de normale site (responsive design). Ik heb geen andere meldingen gehad ervan.
Ga anders over op een systeem met spaarpunten staffelkorting o.id..
Wij werken met een leuke gift bij een bestelling als de order dat toelaat (dus op Black Friday was de korting je gift, dus geen extra cadeau) en we zijn een spaarsysteem aan het testen, maar dat systeem werkt nog niet helemaal mee. De introductie laat dus even op zich wachten.
Beste tim nogmaals ik wantrouw jou niet maar ik ga stoppen met carclean en ga een ander zoeken. e.e.a. best wel met met met spijt ,.
Ook ik snap er dus weinig van. Ik het respect voor je als klant, voor je werk dat je hebt gedaan enzovoort. Maar ik snap je logica, relaas en gemopper gewoon niet. Alle argumenten die je gebruikt hebben niets te maken met de beperkte beschikbaarheid van de Mystery Boxen. We beperken het met een aantal redenen:

1) Het is leuk om een actie te beperken, omdat er dan een competitiegevoel ontstaat bij onze klanten. Het maakt het volgens mij een spannend spel: gaat het me lukken om er één te bemachtigen? Hoe snel moet ik zijn? Welke voorbereidingen kan ik treffen om meer kans te maken op een box.
2) Zoals je hebt gezien zijn die boxen nogal afgeprijsd. Zijn onze marges dan zo torenhoog? Nee, dat zijn ze niet. Ik (eigenaar van Carclean.com) vind het leuk om traditioneel iets te doen voor klanten, een beetje een kerstgedachte zeg maar. Deze boxen gaan onder kostprijs de deur uit. Per box kost het mij dus best wel wat geld. Dat is ook een reden dat ik de aantallen limiteer, het moet beheersbaar blijven en betaalbaar (voor mij dus). Hoewel die boxen mij dus geld kosten, zie ik het als een investering. De verliezen op zo'n box boek ik dus op marketingkosten. Tegelijkertijd hoop ik op respect en waardering van onze klanten. Ik hoop dat die waardering omgezet wordt in goodwill en loyaliteit van onze klanten. Ik hoop dat ze het daarom leuk vinden om bij ons te blijven kopen, zodat we op lange termijn er iets aan hebben. Ik hoop op mond tot mond reclame enzovoort enzovoort. En ik denk dat dat werkt.
3) We beperken het ook, omdat we onze normale voorraad wel een beetje fatsoenlijk op peil moeten houden. Als ik zo'n box onbeperkt voor een dag in de verkoop doe, dan verkopen we misschien wel 2000 van die boxen, dat is niet te doen.
4) We beperken het ook, omdat we bij PostNL maar beperkt de ruimte hebben om pakketten in te leveren. Zie eerder Black Friday. PostNL heeft er meer dan een week over gedaan om al die pakketten bij ons op te halen, dat was met deze actie echt niet te doen om het nog een keer te herhalen. De kans was dan tevens té groot dat mensen na Kerst hun box kregen en dat is juist nu net niet de bedoeling.

Ik vind het spijtig dat je achter het net hebt gevist. De pakketten gingen dit jaar harder dan andere jaren en in vorige jaren ging het al erg snel. Om je een idee te geven we verkochten in de eerste 5 minuten dit jaar maar liefst 55 pakketten. En met de groeiende bekendheid, verwacht ik dat het volgend jaar nóg sneller zal gaan.

Maar je kunt het ons niet kwalijk nemen. We hebben vooraf duidelijk gezegd dat we de aantallen beperkten. We hebben gezegd op=op. We hebben gezegd 'wacht dus niet te lang'. Het zijn allemaal duidelijke hints waardoor er toch een belletje moest gaan rinkelen dat het niet verstandig is om te gaan slapen en de volgende dag om 07.30 een box te kopen op je gemak. Natuurlijk is het je goedrecht om dat wel te doen, maar reken ons er dan niet op af. Het is jouw keuze geweest, jouw verantwoordelijkheid.

Ik gun mijn collega-bedrijven de omzet, dus als je daar liever koopt, is dat geen probleem. Maar ik kan je perceptie niet volgen en vind je redenatie onjuist.

Misschien ff topic weer opschonen?
Jazeker, ik gooi er zo even een bezem door.

Hoewel ik de verbazing en irritatie van forumleden begrijp, moeten we niet vergeten dat we ook respectvol moeten blijven.
 
@fransb nuanceren ? heb je de betekenis van dat woord al opgezocht ?
Carclean maakt geen onderscheid, elke klant is welkom
Voor minderwaardigheidsgevoelens kan je beter elders hulp zoeken
 
  • Leuk
Reactions: advanced
ik snap nou nooit, als je ergens zo mee zit, dan pak je de telefoon en bel even met de winkel? Waarom moet dat vaak zo openbaar op een forum?

dit gaat om gevoel van een ontevreden persoon met daarbij een aantal zaken die erbij gehaald worden.

als het eten van mijn vrouw niet lekker is, dan zeg ik dat ook gewoon aan tafel tegen haar, dat ga ik niet op Facebook, Instagram, TikTok en LinkedIn zetten. Vaak komen we er dan wel uit en is het de volgende keer beter of ik deal ermee dat zij het wel lekker vind.

Maar om nou na vele lekkere maaltijden gekregen te hebben te zeggen dat ik bij haar vriendin ga eten om deze ene wat minder lekkere ervaring is meteen zo overtrokken.

nou kom maar op met die unboxing filmpjes... dat word weer genieten!
 
Vrouwlief heeft er alvast een paar spulletjes uitgehaald waar ik voor de kerst al mee kan studderen.
de rest heeft ze ingepakt dus ik laat me verrassen onder de boom! (voel me net weer een klein kind xD)

gave actie, bedankt!
 
Ik ( lees wij ) hebben beide boxen ontvangen, en wij zijn er erg blij mee.
leuke items zaten er tussen, Items die ik zelf niet zo gauw zou kopen, maar vandaag heb ik wel gelijk 3 producten gebruikt met het wassen van de auto van mijn ouders en de auto van mijn vrouw. Zal hier (nog) niet vertellen welke dat waren :cool:,.

Ik zag wel bij andere, die hier de inhoud van hun box laten zien, dat er nogal wat verschil in inhoud is met die van ons.
Ik heb dat misschien gemist, maar ik begreep uit eerdere berichten dat de inhoud gelijk was.
Ik bedoel dit niet zo dat er bij hun producten zaten die ik graag had willen ontvangen, maar ben alleen nieuwsgierig.

CC bedankt weer voor de leuke actie.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en jaco32