• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery box

Die van mij is zojuist bezorgt, de €50 box. Leuke inhoud, ik ben er erg blij mee! :grinning:


Ik heb exact dezelfde box gekregen vandaag, ben er erg blij mee.

Vooral benieuwd naar de detailer, glass cleaner en all purpose cleaner.

Jammer dat het potverdorie geen poetsweer is, ik wil het testen!!

@Bikkel leuke box hoor, vooral de barrier reef zou ikzelf ook graag eens proberen, die zat er helaas niet bij bij mij haha.

@Quantoxx ook mooie box, kun je weer mooi wat producten testen!
 
  • Leuk
Reactions: jimmy104
Ik denk ook dat ik de enige ben met Barrier Reef in de box.
Ik had helemaal geen box besteld bij CC, maar gewoon wat gepakt uit de berging.
Wilden er eerst nog een Waxaddict wax bijzetten maar dat zou over de top zijn.

Oke.. ik voel me.. :neutral:
Trapte ik hier nu echt in..
 
  • Leuk
Reactions: Dylandr
Ik denk ook dat ik de enige ben met Barrier Reef in de box.
Ik had helemaal geen box besteld bij CC, maar gewoon wat gepakt uit de berging.
Wilden er eerst nog een Waxaddict wax bijzetten maar dat zou over de top zijn.
Hier wel echt barrier reef in de box, dus wat dat betreft super tevreden! 'Helaas' wel wat dingen dubbel zoals de borsa tas. Deze heb ik net met Sinterklaas gekregen. Verder zeker tevreden met mijn box.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Shit, pakket staat in huis, maar net vandaag heb ik een overnachting in een hotel..... morgen maar een kort dagje werken en hup op tijd naar huis voor de mystery box :party:
 
Foto 20-12-16 21 17 04.jpg
Foto 20-12-16 21 19 56.jpg
Foto 20-12-16 21 21 48.jpg
Nou ze zijn er!
Erg blij met de inhoud. Enige jammere is dat er dezelfde pet bij zit en niet iets van een ander merk. En uiteraard de glass cleaner uit de 50 box die zit ook in de Nanolex set. Wel dingen die ik benodigd had zoals de microvezel doeken wasmiddel. En ik ben heel blij met de Nanolex glass set die stond al een tijdje op de verlanglijst

Oh edit: de nanolex glass cleaner zit helemaal niet in de set :)
 
Als je beide boxen hebt besteld dan heb je de kans dat je producten krijgt met dezelfde functie. Het was niet de insteek dat iemand beide boxen zou bestellen.

Andere pet was qua kosten niet mogelijk helaas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je beide boxen hebt besteld dan heb je de kans dat je producten krijgt met dezelfde functie. Het was niet de insteek dat iemand beide boxen besteld.

Andere pet was qua kosten niet mogelijk helaas.
Twijfel ook nog een beetje of ik de 50 euro doos hou. Zitten veel producten in met dezelfde functie.
 
@Dylandr - Hah! Ik heb precies dezelfde box als jou gekregen. :p

En ja, in de Nanolex - Ultra Glass set zit inderdaad geen glasscleaner, maar wél de EX. Dit zal qua ontvetten beter werken als de Cleaner, maar het is wel apart dat de omschrijving van de set niet aangeeft dat er EX bij zit i.p.v. de Cleaner.

En het enige wat ik een beetje als ''dubbel'' ervaar is het feit dat er een Glass Sealant bij zit en ook de RainX-spray. Maja, als je bedenkt dat je de Sealant op je voorruit doet en de goedkopere spray op de andere ramen, valt het wel mee. :p



Greetz
 
@Dylandr - Hah! Ik heb precies dezelfde box als jou gekregen. :p

En ja, in de Nanolex - Ultra Glass set zit inderdaad geen glasscleaner, maar wél de EX. Dit zal qua ontvetten beter werken als de Cleaner, maar het is wel apart dat de omschrijving van de set niet aangeeft dat er EX bij zit i.p.v. de Cleaner.

En het enige wat ik een beetje als ''dubbel'' ervaar is het feit dat er een Glass Sealant bij zit en ook de RainX-spray. Maja, als je bedenkt dat je de Sealant op je voorruit doet en de goedkopere spray op de andere ramen, valt het wel mee. :p



Greetz
Ja in de 100 euro box zit niets dubbel uiteraard alleen als je de twee boxen samen neemt. Maar dat is logisch als het niet de insteek is om ze allebei te kopen :p
 
Mijn box zojuist open gemaakt. Allemachtig, wat veel spullen voor die 50,-
Ik zou zelf geen van deze producten besteld hebben en dat maakt het des te leuker. Ik kan niet wachten om ze allemaal uit te proberen.
Carclean, bedankt!
a2c9c8144c3ccfed6b15c2713c3ff5a3.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn doos gaat recht de kerstboom onder dus moet nog wachten met open doen. Nu blijf ik weg uit dit topic.
 
Hierbij mijn aanwinsten uit de mystery boxen...

IMG-20161220-02089.jpg


IMG-20161220-02091.jpg

Ik ben positief verrast door een hoop producten! Een erg mooie tas bijvoorbeeld die ik ga gebruiken voor op het werk.
Sommige producten ga ik een keer uitproberen en enkele (dubbele) producten vinden hun weg naar onze forum-marktplaats...

De poezen waren er trouwens ook erg geïnteresseerd in...
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Mijn box zojuist open gemaakt. Allemachtig, wat veel spullen voor die 50,-
Ik zou zelf geen van deze producten besteld hebben en dat maakt het des te leuker. Ik kan niet wachten om ze allemaal uit te proberen.
Carclean, bedankt!

Deze inhoud heb ik ook gekregen!

"Ik zou zelf geen van deze producten besteld hebben en dat maakt het des te leuker." dit was ook exact mijn reactie!!
 
  • Leuk
Reactions: mdlange
Mijn doos gaat recht de kerstboom onder dus moet nog wachten met open doen. Nu blijf ik weg uit dit topic.

Bij mij gaat de doos ook onder de kerstboom, maar kan het toch niet laten om elke keer op de spoiler knop te klikken. Heb inmiddels leuke producten voorbij zien komen waarvan ik hoop dat ze in mijn box zitten.