• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery box

Bij mij gaat de doos ook onder de kerstboom, maar kan het toch niet laten om elke keer op de spoiler knop te klikken. Heb inmiddels leuke producten voorbij zien komen waarvan ik hoop dat ze in mijn box zitten.
Kan me nog steeds bedwingen.

Maar Tapatalk laat me elke keer een foto gezien nog voor ik het topic geopend heb
 
Het is zo verleidelijk om er 1 te bestellen ivm de 50% korting. Zo ook ik, maar heb hem net geopend en ga hem terug sturen .... tenzij er hier iemand de €100 box over wil nemen. Verzendkosten voor koper of afhalen in Oss ....
 
Hij is helaas geopend en direct weer dichtgemaakt ... zag 2 producten die ik 8 dagen van te voren had besteld en die al een grote waarde hadden. Die producten dubbel is totaal overbodig voor mij, vandaar direct weer dichtgeplakt met het doel om terug te sturen. Tenzij iemand hier toch dit jaar nog een mistery box wil hebben.....
 
Ook hier mijn 50 € box ontvangen
Zeer bruikbaar en vrijwel allemaal nog niet in mijn voorraad

Alleen de japanse tekst, dat is ff wennen
 
Vandaag eindelijk mijn box open gedaan.

Ik ben tevreden enkele dingen die ik eens kan proberen van een ander merk

Ik wou enkele interieur producten en deze heb ik gekregen.

Thx Carclean
42e30a44024135d59f5ae7390e320388.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy