• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nasa voorsteltopic! Alfa Romeo GTV

Zoals beloofd hier de foto's van de nieuwe scooter van mijn vriendin :party:

DSCF5080.jpg


DSCF5079.jpg
 
Hehe idd ;) is een leuk ding, gisteren een toertje mee gedaan en vandaag al eens gewassen door de aanhoudende regen gisteren :(
Mijn onderschrift komt uit een oud automagazine, weet niet meer hetwelk :p Ik vind toch eerder een V8 huilen en een V12 brullen hoor :p Als je bijvoorbeeld de V8 van een 355 vergelijkt met de V12 van een 575 of 599 GTO ofzo :p

Edit:

Huil 355: https://www.youtube.com/watch?v=g-Kr64KfEQ8

Brul 599: https://www.youtube.com/watch?v=4_yDe3JC0i0
 
Luister maar eens naar de F333 SP:


Heb sinds vorig week geen Gold meer kan dus niet uploaden op de goede manier. Even een nieuwe Gold membership kopen!

F333 SP heeft een gedetunede F1 V12, maar dat wist je vast wel als liefhebber. Speel hier (uiteraad) zonder assists en met het Fanatec stuur + pook! Dus ook met koppeling, alleen terugschakelen (heel en toe uiteraad) met de koppeling en wegrijden.
 
Nice filmpje, mooie skills ook. Al heb ik nooit Forza gespeeld... Ik had het daarnet puur over de productiemodellen. Ik denk niet dat je veel V12 productiemodellen met zo'n sound gaat vinden (het is niet voor niets een F1) :p Daarbij komt dat mijn kennis over de racemodellen niet al te ver reikt :-" Ik ga je dan ook geen ongelijk geven over de F333 SP :D
 
Vandaag de Alfa nog eens goed onder handen genomen.

- Wassen met Meguiar's Gold Class Shampoo

- Nogmaals wassen met Iron-X Gel

- Kleien met Monello Dolce Verde klei en Monello Perfetto Detailer Spray

- Polish met DAP 500 - Monello Orange Pad - Monello Mezzo

- Polish met DAP 500 - Monello Black Pad - Monello Raffini Finale

- Glaze: Meguiar's Deep Crystal Polish

- Wax: Meguiar's Gold Class Carnauba Liquid Wax

Morgen is het interieur aan de beurt!

dscn0509v.jpg


dscn0508y.jpg