• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natural look trekt in plastic

GWBoes

Detailing rookie
1 okt 2009
298
0
Ik heb ongeveer 2 weken geleden mijn interieur behandeld met natural look (met badstof applicator en afnemen met katoenen doek). Alleen ik zag dat na 1 dag het op de horizontale gedeelte van de deurpanelen (onder de ruit) het vlekkerig begon te worden.
Omdat ik dacht dat ik het waarschijnlijk niet goed had aangebracht (te zuinig geweest) dit weekend nog maar een keer geprobeerd maar de vlekken komen terug.

Zou ik het gewoon nog een paar keer moeten herhalen omdat dit kunststof zo uitgedroogd is dat het de NL opzuigt? Of doe ik iets fout?

ps: Ik heb alles van te voren afgenomen met PB PC 1:20 en op de rest van het dashboard blijft het wel mooi.
 
Je moet het zeg maar verzadigen. Had hetzelfde probleem op mijn A2 dashboard. Gewoon door smeren tot de vlekken niet meer zichtbaar zijn! Wel goed nawrijven!
 
Gelukkig, ik hoef er geen topic over te starten :-b

Heb hetzelfde probleem met de auto van mijn ouders. De Natural Look raakt het paneel amper aan of het is al verdwenen :weetniet

Binnenkort maar eens de tip van Paulus proberen :cool:
Dan maar kijken of ik een nieuw flesje moet aanschaffen, in de auto van mijn ouders zit nogal erg veel (japans) plastic :D
 
Het voedt inderdaad kunsttof, zeker ouder, droog en poreus kunststof wil nogal absorberen, dus gewoon herhalen en uiteindelijk is alles weer netjes gevoed! :ja
 
beetje afgezaagd wellicht....

maar probeer eens de vynil en rubber care van autoglym.

verzadigd snel, kan een hoogglans geven...wil je dit niet, dan wrijf je het voorzichtig na met een zachte doek voor een zijdeglans.

tevens prima stof afstotend.

met mijn amerikaanse kunststof heb ik er maanden plezier van.:ja