• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natuurlijk ook maar ff voorstellen.

Ricknl

Detailing rookie
13 jul 2009
1
0
Hallo poetsfreaks,

mijn naam is Rick van der Gaag, ben 44 jaar , gehuwd en heb 2 kids, jonge en meisje.
Het onderhouden van mijn wagen is een hobby geworden, zolang ik al auto rijd, op dit moment rij ik een een VW Passat C3, een 2 liter Fsi uit 2006
Sinds een paar jaar ben ik begonnen met de producten van Meguiars, wat mij zeer goed is bevallen, daarvoor gebruikte ik alles van Autoglym (ook niet slecht hoor) Ik heb vorige maand de Dual Action poetsmachine van Meguiars , 1 x gebruike om te kijken hoe het is, maar het resultaat was nu al perfect (in mijn ogen dan he :-b ), het enige waar ik mij nog in moet verdiepen welk product ik voor welk klusje moet gebruiken, kijk ook veel die filmpjes op youtube, over het poetsen met welke producten.
Het mooiste zou zijn dat er een dvd te verkrijgen zou zijn over dit onderwerp, liefst in het nederlands, zodat ik het nog beter kan leren, een boek erover zou ook welkom zijn.

groetjes Rick

Welkom Rick,

ik zit te denken om een DAP aan te schaffen, weet alleen niet hoe ik dat ding moet gebruiken.