• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nick 0106 stelt zich voor !!!

Nick0106

Detailing rookie
19 jul 2009
3
0
Nou mensen ik stel me ff voor.

Ben dus Nick 19 jaar .. verder woon ik in Almere en werk Bij Toyota..

Ik rij in een Suzuki Swift Gti uit '93 erg fijn karretje al zeg ik het zelf..

Gekocht in November 2008 en hij was niet zo goed onderhouden dus kheb er het nodige aan moeten doen..

uhm verder nog iets over de auto..

Rondom is hij verlaagd en verder een Sebring eindemper erop en 15 inch lichtmetalen borbet velgen ,^^

Met de tijd wil ik er nog wel een ander setje velgen onder maar voor nu is het goed..

Hier nog wat pics :

P5140016.webp

P5140039.webp

P5140044.webp

Ben er nog steeds reuze blij mee en trots op het is toch me 1e auto :-d :-d

Verder Heb ik al een aardig collectie poetsspullen opgebouwd voor zowel de binnen als buitenkant
Ik vind gewoon als je een auto hebt moet je hem goed onderhouden niet alleen onder de kap ... maar ook de lak en het interieur en alles wat daarbij komt kijken...

Nou reacties zijn welkom.... ,^^ $$)

Welkom Nick, lekker snel bakkie hoor zo'n GTI. Alleen in Apeldoorn zijn ze er minder blij mee denk ik zo, met name op 30 April.

Jazeker lekker auto vind ik het lekker fel haha ,^^

Nou die grappen van 30 april ken ik zo onderhand wel .. kheb ze zo ongeveer allemaal gehoord.. dus niks nieuws meer voor me :-d

Welkom Nick! Aan de eerste en laatste foto te zien, kan je auto inderdaad wel een goede full detail gebruiken ;)
Veel plezier met detailen en hier op het forum.

Hee thanks hij blijft ook zo .. redelijk stock maar de originele sideskirts en bumpers vind ik absoluut niet misstaan ,^^ $$)