• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW e34 520i granitsilber

Oef, dat is mooi k*t, zeg! :S

Ik vond de opmerking van @RoyR wel een goeie. Maar als ik even op MP kijk naar een zelfde auto, dan liggen de prijzen nog aardig hoog. Hopelijk krijg je een redelijke vervangingswaarde o.i.d. :D
 
Spannend gevalletje @Tonny

Zure dingen inderdaad, hopelijk wordt die net niet TL verklaard,...

En jullie hebben precies dezelfde ramen/deuren en glaslatten als die mijn buren ook hebben gekregen, die prutsers die accolade heeft ingehuurd zijn er bezig zie ik :joy: waren hier drie jaar geleden, nou ze kunnen wel weer komen,...

Zou eerst je mij lekker de schuldvraag laten uitzoeken. Wachten op eventuele uitkering van het schadebedrag. (Of je moet zitten aangesloten bij het netwerk van de mij zelf. Dan hoef je zelf helemaal niks te doen) mocht hij TL verklaard worden, zul je de dagwaarde ontvangen. Let op, je blijft verzekeringsplichtig totdat je een vrijwaring van het voertuig hebt. Anders loop je risico wegens onverzekerd rijden, en die boetes zijn niet mals van het rdw. In geval van reparatiekosten zal het hersteld worden via de schadehersteller, maar het is maar net met welke mij en hoe je dit soort dingen geregeld hebt.
 
Laatst bewerkt:
Hee mensen, nog even om terug te komen wat betreft mijn auto. Ik heb hem verkocht. Omdat er bij de pre keuring voor de APK ook nog het een en het ander aan de hand was, heb ik gekozen om de auto te verkopen. Ik heb hierdoor precies quitte gedraaid. Dus dat was het positieve aan het verhaal.

Dit topic kan gesloten worden. Iedereen bedankt voor zijn/haar enthousiasme.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR