Hallo allemaal,
Ik ben Nick, 33jaar.
En woonachtig in Hei- en Boeicop een mooi klein dorpje bij Vianen / Lexmond.
Ik ben zelf bedrijfsautomonteur bij de DAF in Vianen.
En kwa poetservaring vooral op mijn vorige auto, hierbij:
- DAP500
- PoorBoys polish (zat toen bij de DAP)
- PoorBoys Natty's Paste wax
- PoorBoys Shampoo
- Monello Thick Mitt
- Dodo Juice leather kit
Nu heb ik inmiddels een andere auto, Opel Insignia Sports Tourer en zijn veel van mijn producten nagenoeg op.
Tevens heb ik inmiddels mijn eigen Hogedruk aangeschaft en wil een foamlans van Monello aan gaan schaffen, het enigste volgende probleem wat ik heb is:
Welke pre wash en shampoo etc. Het beste te gebruiken icm de foamlans. Een collega van mij is helemaal lyrisch over de "AG Polar Blast, Wash en Seal".
Hoop hier meerdere ervaringen en tips te kunnen vinden Om een goede product keuze te maken.
Ben namelijk op zoek naar nieuwe:
-pre wash
-wash / shampoo
-polish
-wax sealant
Ik was gemiddeld mijn auto 1x per week en polijst hem 1 a 2x per jaar (weet dat een hoop dit vaker doen, maar zo'n actieve poetser ben ik nu ook weer niet
)
Hieronder mijn oude en nieuwe auto:
Met vriendelijke groet,
Nick
Ik ben Nick, 33jaar.
En woonachtig in Hei- en Boeicop een mooi klein dorpje bij Vianen / Lexmond.
Ik ben zelf bedrijfsautomonteur bij de DAF in Vianen.
En kwa poetservaring vooral op mijn vorige auto, hierbij:
- DAP500
- PoorBoys polish (zat toen bij de DAP)
- PoorBoys Natty's Paste wax
- PoorBoys Shampoo
- Monello Thick Mitt
- Dodo Juice leather kit
Nu heb ik inmiddels een andere auto, Opel Insignia Sports Tourer en zijn veel van mijn producten nagenoeg op.
Tevens heb ik inmiddels mijn eigen Hogedruk aangeschaft en wil een foamlans van Monello aan gaan schaffen, het enigste volgende probleem wat ik heb is:
Welke pre wash en shampoo etc. Het beste te gebruiken icm de foamlans. Een collega van mij is helemaal lyrisch over de "AG Polar Blast, Wash en Seal".
Hoop hier meerdere ervaringen en tips te kunnen vinden Om een goede product keuze te maken.
Ben namelijk op zoek naar nieuwe:
-pre wash
-wash / shampoo
-polish
-wax sealant
Ik was gemiddeld mijn auto 1x per week en polijst hem 1 a 2x per jaar (weet dat een hoop dit vaker doen, maar zo'n actieve poetser ben ik nu ook weer niet
Hieronder mijn oude en nieuwe auto:

Met vriendelijke groet,
Nick