• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw forumlid

JP030

Detailing guru
27 okt 2019
511
135
Beste allemaal,

Ik ben Joop, uit Utrecht. Tot voorkort ging ik altijd, tot grote tevredenheid, door de wasstraat. Maar toen kwam ik een keer een filmpje tegen van AmmoNYC en was ik verkocht. Nu (vele tientallen filmpjes verder) kan ik dus niet meer door de wasstraat en sta ik met enige regelmaat bij de ‘self-wash’, met twee emmers en een kofferbak vol spullen, ter waarde van minimaal 10 jaar wasstraat. Ik vind het heerlijk om te doen.

Inmiddels ook een DAP Evo binnen gekregen voor het serieuzere poetswerk.

Ik rijd in een Glacier Silber BMW 5, waar je niet zo veel op ziet, maar die dan ook weer niet veel genoegdoening oplevert voor de echte detailer, naar ik begrijp.

Ik zal hier voornamelijk meelezen en af en toe een vraag stellen. Maar mocht ik een keer mijn kennis kunnen delen zal ik zeker niet schromen.

Mvg
Joop
 
  • Leuk
Reactions: RedCat en PA27506
Welkom Joop!
Herkenbaar verhaal bij de self-wash. Bij welke ga je in utrecht? Zelf enthousiast over die in de Meern.
 
Dank allen,
Welke self-wash is dat in de Meern? Ik ga meestal naar Nieuwegein, bij De Liesbosch en soms naar Zeist bij Mr Carwash.

Foto van mijn auto heb ik niet paraat. Ik zal er een keer een maken.
 
Hij heet 'De Wasstraat' en de weg waaraan die zit heet Boteyken. Tegenover auto Muntstad.
Weet wel dat nu het vroeg donker wordt, de avonden niet relaxed zijn omdat de helft van de verlichting het niet doet... mailtje is al verzonden...
verder wel prima qua voorzieningen en daadwerkelijk vlekvrij naspoelen
 
mdat de helft van de verlichting het niet doet
Gewoon eigen verlichting meenemen ;)

daadwerkelijk vlekvrij naspoelen
Elke optie op het menu is met demiwater! Ik heb ooit vrij lang met de eigenaar staan praten en toen vertelde hij dat. Als ik daar kom zorg ik wel dat ik iets als Wetcoat meeneem voor na het wassen, zodat de beading goed is en de auto droog is als ik thuis ben.
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
Zoals eerder toegezegd nog wat plaatsjes van mijn auto om het voorstelrondje compleet te maken...

BMW1.jpg
BMW2.jpg
BMW3.jpg
BMW4.jpg