• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hierin! Tips hoe te werk? Gyeon producten.

a3gtron

Detailing trainee
13 apr 2017
57
20
30
Oudenbosch
Goedemiddag heren,

Ik ben totaal nieuw in het met de hand wassen van een auto.

Korte tijd geleden heb ik voor de eerste keer mijn nieuwe velgen bewerkt met Gyeon Rim coating. Mijn keuze was om daarna aan de slag te gaan met handwas, en heb daarvoor de nodige producten besteld.

Wat ik heb staan om de auto onder handen te nemen:

IMG_0277.JPG IMG_0278.JPG

Schoonmaak:
Monello Lancia Foamer + Artico Magico Snow Foam.
Gyeon Iron.
Gyeon Prep.
Gyeon Bathe+.
Gyeon Bug and Grime.
Gyeon Woolie

Band/velgen:

Gyeon Rim (Coating).
Mothers Wheel and Tire Cleaning.
Black Edge Tire Gloss.
Gyeon Tire.
Dressing Applicator.
Valet Pro velgen kwast.
Four Finger Wheel Mitt

Overig:
Gyeon Preserve.
Gyeon Wetcoat.

Microfiber doeken:
-Gyeon Silk Dryer XL
-Gyeon Baldwipe
-Gyeon Polishwipe


Mijn idee voor het wassen:
-Dode vliegen en wegvuil inspuiten met Bug and Grime, velgen inspuiten met Mothers Wheel and Tire Cleaning (Of met Gyeon Iron indien erg vervuild) vervolgens enkele minuten laten inwerken.
-Velgen met Gyeon Bathe+ en Wheel Mitt schoonmaken.
-Beide afspuiten met hogedruk.
-Gehele auto insprayen met de foamer.
-Afspuiten van het foam.