• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hierin! Tips hoe te werk? Gyeon producten.

In wat voor opzicht bedoel je dat?

Edit: Ik zie je voorgaande bericht van 5-6 cm verlagen. Alleen dit zal met een schroefset moeten gebeuren, en wil ook nog comfort behouden. Eerst eens kijken wat dit op gaat leveren.

Schroefset kan zeker nog comfort hebben, zolang je maar geen knakenset koopt.
Ik heb hiervoor met verlagingsveren gereden en ben een half jaar geleden overgegaan naar een schroefset van KW. Pas wanneer je beide ervaren hebt merk je het verschil ;)
 
  • Leuk
Reactions: a3gtron
Hey,

Iemand een idee of dit kwaad kan voor het wassen? Of kan ik het beter eruit knippen, met een haarborstel komt het er niet uit..

Zou dit komen door het wassen samen met microvezel doeken?

IMG_0439.JPG IMG_0440.JPG
 
Dat denk ik dat het door het wassen met Mf doeken komt. Maar mag dat ding überhaupt wel in de wasmachine?

Ik weer niet hoe de mitt aanvoelt maar als die zacht genoeg is en geen andere hardere stukken inzitten zou ik er gewoon mee wassen. Dit stukken zal ik er wel uit knippen als die er echt niet uitgaan met een kam oid.
 
En ik zou m voortaan toch gewoon met de hand wassen. Dat lijkt me toch veiliger en beter voor de levensduur. Wat stond erin over het kammen van de mitt? Als je dat regelmatig doet blijft ie als nieuw. Ik heb een keer een 'how to' geschrevrn over het wassen en borstelen van wollen mitts. Misschien heb je daar nog wat aan.
 
En ik zou m voortaan toch gewoon met de hand wassen. Dat lijkt me toch veiliger en beter voor de levensduur. Wat stond erin over het kammen van de mitt? Als je dat regelmatig doet blijft ie als nieuw. Ik heb een keer een 'how to' geschrevrn over het wassen en borstelen van wollen mitts. Misschien heb je daar nog wat aan.

Ik ga hem voortaan met de hand wassen.

Kammen heb ik niks over gelezen. Leek mij zelf al geen kwaad te kunnen, en hij werd er inderdaad ook een stuk zachter door.

Kun je me die How-to eens doorsturen?
 
Ik ben benieuwd wat de verlaging doet:) Vrees wel dat je flinke wheelgap blijft je houden.
Komt er nu een eibach sportline setje onder?
 
Ik ben benieuwd wat de verlaging doet:) Vrees wel dat je flinke wheelgap blijft je houden.
Komt er nu een eibach sportline setje onder?

Ik ben er ook zeer benieuwd naar. Dinsdag gaan ze er (voor mijn gevoel EINDELIJK) onder.

Het is een set die origineel 35mm verlaagd, maar nu 'gedrukt' is naar 40mm. Iemand van het Audiforum via-via voor me geregeld. Hij rijdt er zelf ook mee, en is uiterst tevreden.
 
Vergeet je niet om de auto daarna GOED uit te laten lijnen? Liever 2 tientjes meer betalen, dan een prutser er aan laten werken.

Zeer zeker. Had gelezen dat je het best +/- 500km kan rijden, en dan laten uitlijnen. Op het Audiforum hadden ze het over de Groot in Oud-Beijerland. 40km rijden, maar is echt een aanrader zeiden ze.