• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw in ons assortiment: de Buff Pro Polisher!

Iets een kans geven is altijd goed, maar ik vind het een beetje oncomfortabel er uitzien, maar wie ben ik.

Ik ben benieuwd naar de testfase.
 
Prima vervanging voor sleutels en schuursponsjes ....
En daarna weer lekker DAPpen :cool:

Hans

Edit; sorry Tim, ik wacht op het filmpje :)_[]
 
Zooww… dat filmpje maakt me aan het twijfelen.... Direct al aan het begin: “you know in my forty years in the car appearance industry, I have to tell you that the buff pro is the most innovative and revolutionary technology that I’ve ever encountered”....8o

Enneh…het doet het werk in de helft van de tijd in vergelijk met een rotary volgens het filmpje... dus als ik er twee bestel.... wat tie wraps.... et voila... kwart van de tijd… nu alleen nog even een bijbehorend vliegtuig, schip of 'n grote Tabbert kopen....
 
Ahh gelukkig je kunt er ook je vliegtuig mee doen. Hou je de straat morgen svp vrij Tim? Dan kom ik morgen even met de plane langs.
 
Yes eindelijk, zat er al zo lang op te wachten :party: :party:
Ik sla vanavond mijn tent op voor de deur zodat ik morgenochtend de eerste ben die hem heeft :party: :grinning:
 
Mijn vader zegt altijd....jongen jouw handen maken kapot wat je ogen zien..... Na het aanschouwen van dit filmpje ben ik bang dat ik hem gelijk moet gaan geven:D
 
Is er ook een borstelopzetstuk voor te krijgen? Handig om 's winters de auto sneeuwvrij te maken.....
 
Dat heb ik weer.
Gisteravond een DAP900 besteld en nu kom dit geweldige apparaat voorbij......
Lijkt wel verdacht veel op zo'n tellsell ding.:D
 
Ik ben nog steeds niet 100% overtuigd maar goed, een demo filmpje zou kunnen bijdragen. En had hem wel eens graag getest, is een hoop geld voor iets wat zich eerst zal mogen bewijzen.

Opmerkingen zijn allemaal leuk, maar denk er wel aan dat eventuele potentiële kopers wellicht afgeschrikt worden, dus eventueel wat opruimen voordat het de verkeerde kant uitgaat?
 
Ik weet niet of het wat zou zijn voor de (enkele) kleinere auto's die ik poets.
Ik denk wel dat het perfect zou zijn als je vaak meters maakt op grote oppervlakten, ik denk bijv. aan de vrachtauto's van Nicknameless van de zomer.
Of die alucaravan.
 
Ben erg benieuwd naar de eerste review. Ik blijf mijn twijfels houden, maar sta open voor een positieve verrassing.