• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw in ons assortiment: de Buff Pro Polisher!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.697
200
Berkel en Rodenrijs
Swirl en hologramvrij polijsten is vanaf nu kinderspel!

Buff-Pro_top.jpg
Carclean.com is de eerste in Europa die de 220 volt uitvoering van de Buff Pro mag gaan voeren en daar zijn we trots op!

Gisteren is de zending op Schiphol aangekomen en morgen verwachten wij de machine voorradig.

Buff Pro zei:
No Swirl Marks or Holograms
Axial motion of the pad eliminates circular micro-marring leaving a professional swirl-free shine every time.

Reduces Labor
Up to a 50% improvement in efficiency making every job fast and effective saving time and money.

Ease of Use / Peace of Mind
High speed adjustable operation giving you the heat and friction you want without the required training to master.

Dual Pistol Grip Handles
Ergonomically designed hand grips minimizing awkward wrist positioning and hand fatigue.
Minimizes Mess and Splatter
Cylindrical pad keeps compounds under the buffer reducing the use of chemicals and minimizing the need to mask.

Pads Stay Cleaner Longer
Centrifugal force keeps polish on the outside of the pad so it won’t load up with compound like traditional orbiters.

Multiple Pad Options
Available pads include options for Cutting, Polishing, Finishing and even Sanding.

Industrial Grade Motor
An electrically operated motor, heat treated precision-cut gears, and a variable speed locking trigger. Great for mobile situations or shops.

De adviesverkoopprijs wordt € 325,- en zal voor de eerste 10 stuks aangeboden worden voor de aanbiedingsprijs van € 275,-.

De eerste 10 machines kunnen op basis van inschrijving worden gereserveerd op ons forum, dus heb je interesse, meld je hieronder aan:

1)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt goed , Wordt weer iets wat aan m`n collectie wordt toegevoegd ( ware het niet dat het morgen een leuke dag is );) :party:
 
Wat een groot ding joh!8o

Heb de site bezocht en wat filmpjes gekeken, ziet er keihandig en makkelijk uit.
Ben benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen van de Buff Pro:cool:

Maar...

Morgen...01-04?
:D
 
Op de filmpjes ziet het er goed uit. Voor de hobbyist misschien wat aan de dure kant maar ik kan het ook verkeerd hebben. Handig ding als het echt zo werkt als in de filmpjes.!
 
Huh @ tim. Toen ik afgelopen visit @ CC vroeg of jullie al een sample hadden van de polijstborstelaar hoorde ik nee / gegniffel :eyes:
 
Namens een maat van me, Alva, wil ik er wel een bemachtigen. Hij had zijn bril verloren, vandaar dat ik het mag doen.
 
Hm,wil ik dit toestel of niet?
Ik twijfel nog.......ik ga er eens een nachtje over slapen...........:)_[]