• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw in ons assortiment: de Buff Pro Polisher!

Nou we hebben de machines binnen en de eerste aangesloten. Wat denk je? De stop vliegt eruit! En een rare brandlucht, dat begint goed. Zometeen even een 2e exemplaar proberen.
 
Kun je wel meteen die brandweerauto ermee testen als 'ie er is (ik ben vandaag niet op de zaak gelukkig :)
 
Maar dat was ook al met de Karcher dus mischien ligt dat niet aan de Buff Pro maar aan de stop?! ]d~^
 
't ding doet het prima, je kunt er mooie rechte banen mee maken:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Tim zei:
Nou we hebben de machines binnen en de eerste aangesloten. Wat denk je? De stop vliegt eruit! En een rare brandlucht, dat begint goed. Zometeen even een 2e exemplaar proberen.

Sorry, moest even lachen. Een nieuw product waarover al twijfel heerst en dan zo´n eerste kennismaking.
 
Soepergrover zei:
Is deze wel voor 230V ?

]-0 ]-0 }:)w :|~*

De versie gecontroleerd en jawel een 110V versie. :eek:


SkyBuMp zei:
Maar dat was ook al met de Karcher dus mischien ligt dat niet aan de Buff Pro maar aan de stop?! ]d~^

Ja dat klopt, maar we hebben nu een ander stopcontact gebruikt, helaas was het 110V en de 2e is zojuist ook al ontploft. Nee dit begint lekker...
 
Hiera! Er zitten ook 220 volts tussen, gelukkig! We hebben er 1 werkend. :party:

Er staat hier een Porsche Cayenne, lekker groot en daarop gaan we een paar passes doen!
 
Tim zei:
]-0 ]-0 }:)w :|~*

De versie gecontroleerd en jawel een 110V versie.
Ja dat klopt, maar we hebben nu een ander stopcontact gebruikt, helaas was het 110V en de 2e is zojuist ook al ontploft. Nee dit begint lekker...

Daar gaat je goede bedoeling. Ik neem aan dat je de fabrikant hierop aanspreekt.:sob:
 
Als je van de 110 volts versie er twee in serie zet, is je probleem toch opgelost.
Doe je er een kwart van de tijd over.
 
bartr123 zei:
Goh,wat een professionaliteit,je eigen belachelijk maken noem ik dat.

Ik neem aan dat je de fabriek bedoelt en niet ons, wij kunnen er ook niets aan doen. :no

Dennis is bezig met de Cayenne, machine is erg stil trouwens, je hoort hem gewoon niet.
 
ben erg benieuwd....
ook wat de pads gaan kosten, welke gradaties daarin, of het echt hologram vrij is.. hitte ontwikkeling e.d.