• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw in ons assortiment: Microfiber Madness

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.841
200
Berkel en Rodenrijs
Let the Madness begin! Vanaf nu uit voorraad leverbaar alle Microfiber Madness producten.

Glasdoek:
Microfiber_Madness103112.webp
Cloudbuster Glass Towel - 40x40cm € 7,99

Droogdoeken:

Microfiber_Madness103104.webp
Dry Me Crazy Drying Towel - 65x40cm € 19,99
Microfiber_Madness103105.webp
Dry Me Crazy Drying Towel Jr. - 40x40cm € 13,99
Microfiber_Madness103106.webp
Waverider Waffle Weave Drying Towel - 100x50cm€ 16,99
Microfiber_Madness103107.webp
Waverider Waffle Weave Drying Towel Jr.- 60x40cm€ 11,99

Wassen:
Microfiber_Madness103109.webp
Incredimitt Wash Mitt € 19,99
Microfiber_Madness103111.webp
Incredipad Wash Pad € 13,00
Microfiber_Madness103110.webp
Incredisponge Wash Sponge € 11,99

Edgeless doeken:

Microfiber_Madness103103.webp
Crazy Pile 500g/m2 Microfiber Towel - 40x40cm € 9,99
Microfiber_Madness103100.webp
Crazy Pile 500g/m2 Microfiber Towel - 40x60cm € 11,99
Microfiber_Madness103101.webp
Slogger All Purpose Microfiber Towel - 40x40cm € 4,99

Microfiber_Madness103102.webp
Summit 800g/m2 Microfiber Towel - 40x40cm € 12,99
Microfiber_Madness103108.webp
Yellow Fellow Polish Removal Towel - 60x40cm € 7,99

Woohoo! Dacht dat het nooit zou gebeuren, omdat jullie al Monello hebben, maar zeker een mooie toevoeging. Tzt maar maar eens wat bestellen:-)^

En waarom zou ik Micrifiber Madness doeken ipv de Monelle doeken aanschaffen? Je persoonlijke voorkeur natuurlijk, maar wat maakt deze doeken tot een wannahave?

Het is denk ik puur persoonlijke voorkeur, want de Monello doeken zijn al van de hoogste kwaliteit microvezel. Dus je moet het hebben van kleur, formaat, vormgeving enzovoorts en de wash-producten zijn natuurlijk van een ander type vezel die je niet terugvindt bij Monello. De één vindt dat fijn, de ander misschien niet.

Zijn de doeken echt vergelijkbaar? In mijn ogen heeft Monello de beste prijs kwaliteit verhouding (Gewoon erg goede doeken voor een bijzonder redelijk bedrag) en het gros van mijn doeken zijn dan ook Monello doeken en ik kan ze iedereen aanraden.

MF madness is wat mij betreft een stapje beter, maar ook duurder. Sommige doeken zijn twee keer zo duur als een vergelijkbare Monello doek, maar in mijn ogen zeker niet twee keer zo goed. Ik heb nu alleen een Yellow Fellow en die is al erg zacht. Speelde al langer met het idee om een paar hogere kwaliteit doeken te kopen om wax mee af te nemen en dacht voor de Gyeon doeken te gaan, maar ja, nu weer een keuze erbij. En ik wil erg graag zo'n incredipad. Nul problemen met de Sponge, maar wasgerei is eigenlijk het belangrijkste poetsgereedschap, dus daar wil ik wel eens wat nieuws voor proberen.

Mijn vorige opmerking was meer dat ik dacht dat jullie doeken assortiment inmiddels wel verzadigd zou zijn. Jullie moeten het ook maar allemaal op voorraad hebben met met Monello hebben jullie natuurlijk de meeste speelruimte. En ik verwacht dat die het populairst zijn.:-)^

Onze kracht is dat we een heel breed assortiment hebben, voor ieder wat wils. En wij proberen altijd naar de markt te kijken en ons assortiment hierop uit te breiden. Ik heb geen idee hoe populair dit merk gaat worden, we zullen zien. :ja

Ik heb de washmitt en droogdoek al een langere tijd in mijn bezit en ben er erg blij mee, werkt toppie.

De dry me crazy lijkt op de foto wel een matras. Dit wekt mij interesse. Ik ga 'm eens proberen.