• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op forum uit Oss

etwoss

Detailing trainee
29 dec 2019
20
25
Oss
Hoi

Mijn naam is Eric ten Westenend en woon in Oss. Ik wil in het voorjaar beginnen met hobbymatig detailing van auto's. Heb ondertussen honderden YouTube filmpjes gezien, daar veel van geleerd, maar je blijft toch altijd met vragen zitten vandaar nu op dit forum.
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom op het forum Eric !

Heb je ook een foto van je auto? Daar zijn we hier wel dol op :cool:

Om even in te haken op je andere topic; mijn advies voor hobbymatig gebruik, koop gewoon de DAP, je zult merken dat de service van CC veel meer waard is dan die paar euro die je misschien elders bespaart op een DAS machine (geen idee hoor, niet gekeken wat die kost) maar als er onverhoopt wat is, kun je altijd bij CC terecht !

Voor wat betreft overige vragen, gebruik de zoekfunctie van het forum, daarin staan veel antwoorden en mocht je het niet kunnen vinden, kun je altijd een nieuw topic openen

Veel plezier op het meest glimmende forum van NL en omstreken :p
 
  • Leuk
Reactions: etwoss
20190816_155156.jpg


Hierbij een foto van mijn auto, een hyundai kona electric. Verder rijdt mijn vrouw een mazda 2

Eric
 
  • Leuk
Reactions: Quincy
Welkom op het forum Eric. Aan de foto van je auto is al te zien dat dit een auto is van een liefhebber: de zwarte kunststofdelen staan er netjes bij, wat bij veel gebruikers juist wordt verwaarloosd.
 
  • Leuk
Reactions: etwoss en Quincy