• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op het forum....

Clio13

Detailing addict
22 dec 2012
64
52
Almere
Het klinkt bekend maar ook ik heb inmiddels al een aantal weken zitten meelezen/inlezen op dit forum. Mijn naam is Walter, ben "al" 46 jaar en woon in Almere. Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een nieuwe zwarte Clio IV en ik wil deze uiteraard mooi houden. En dan ontkom je natuurlijk naar aan dit forum, wat een informatie zeg! En ook fijn dat er mensen zijn die beginners willen helpen met goede adviezen. Ik heb inmiddels een aardige startset en zodra het weer wat beter wordt zal ik mij ook eens gaan wagen aan het detailen (wel nog met de hand). Uiteraard zal ik dan ook foto's plaatsen en ongetwijfeld heb ik jullie advies nog nodig. Ik ben benieuwd....

Dank jullie wel! En inderdaad, de clioclub is goed vertegenwoordigd volgens mij.....
Ik heb al veel opgestoken van dit forum en zodra ik de Clio ga aanpakken zal ik een show off plaatsen.

Welkom op het CC forum !

Mooie wagen's die nieuwe clio's, heb er een paar weken geleden nog 1 meegehad.
Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben dan moet je maar een gil geven, heb overigens ook 2 hele mooie overdekte locatie in Almere ;)

Is je Clio trouwens door Mafait geleverd ?

Gr. Arjan

Welkom op het Carclean.com forum.
Er hebben twee collage's ook een nieuwe clio gekocht (krijgen die jan. 2013).
Mooie auto maar wel zo proberen te houden door regelmatig de auto te detailen.
Wel jammer dat je de clio in de winter heb gekocht moet je nog wachten met detailen.
ALVAST EEN GOEDE JAARWISSELING TOEGEWENST :glaasje
Gr. Mausrock.

Welkom op dit mooie forum!

Mausrock;310639 zei:
Wel jammer dat je de clio in de winter heb gekocht moet je nog wachten met detailen.
Euh, waarom zou je daarmee wachten? Ik heb vorige week mijn lak en wielen gewassen, ge-iron.x-t, gekleid en in de was gezet, ging prima!
Wel even de klei warm houden m.b.v. een bakje warm water als het fris is, verder geen punt hoor.