• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw (oud) forum lid

USVWGTI6

Detailing trainee
18 mrt 2013
3
45
Goedemiddag allen,

Mijn naam is Rene, woonachtig in Woerden, een klein provinciestadje in het Groene Hart in Utrecht.
Ik 'graas' al enige tijd over dit forum, en lees diverse leuke ervaringen en nuttige tips mbt detailen.

Mijn nickname verraadt het wellicht al een beetje, ik ben de gelukkige eigenaar van een uit de Verenigde Staten ingevoerde Volkswagen Golf GTI uit 2009.
Sinds ik deze auto heb, ben ik me wat meer gaan verdiepen in het detailen van auto's, mede omdat ik deze auto graag in mooie staat wil behouden. (In tegenstelling in mijn voorgaande auto's :no)

Sinds ik Carclean ontdekt heb ergens in 2010, heb ik inmiddels een kleine collectie detailing artikelen bij elkaar gespaard. Een kleine greep uit het assortiment:

* Poetsmiddelen Monello lijn, en sinds kort de Poorboys World lijn (test set)
* DAP500
* diverse DA polishing pads van geel naar goud, woolpad en wat handpads
* washmitt van Monello en Meguiars
* diverse doeken van Monello (Verde/Nero) en de Senza Acqua Drying Towel (TOP doek)
* diverse wax- glaze- sealant & detailer producten van Poorboys World en Smartwax.

Uiteraard nog een een plaatje:

foto2_zpscdf0faff.jpg


Groet,
Rene
 
Bedankt allemaal voor het warme onthaal hier op het forum. @ Mark. los van de mijlenteller en de oranje sidemarkers zijn er verder niet zoveel verschillen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim