Topic een beetje gemisttembaco Ik snap je punt niet helemaal? Acquafobia breng je op exact dezelfde manier aan? En Last Touch zou ik niet zo snel doen, aangezien dat spul nogal vol siliconen zit.
En wij raden af om de hele auto in één keer te vernevelen, zeker met Wetcoat. Hoe vaak wij mails hebben gekregen van mensen met vlekken... Beter is per paneel.
Quantoxx Uitharden? Nee hoor, zeker ook niet 15 minuten wachten met afdrogen. Gewoon meteen drogen.
Apc op je raam zou ik niet doen, krijg je vettige strepen van!Ik moet Aquafobia nog proberen, maar in de reviews van het product (CC-shop) staat een bericht over het goed ontvetten van je voorruit als het daar per ongeluk op terecht is gekomen.
Misschien voldoet een overdosis shampoo, misschien een wat sterker product. (Glass Cleaner, APC, etc)
Greetz
Bedankt Tim! 'Toevoegen aan winkelwagen!'Heeft zeker zin.
De afstotendheid van je auto wordt dan verder geoptimaliseerd en dus hebben invloeden van buitenaf minder grip op je auto.
die komt dus in mijn collectieBeter sheeting, mooiere beading, nog langer schoon, gladder enzovoorts.