• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe audi a4 met rare schijn

De Platte

Detailing rookie
26 jun 2010
21
0
hey

een kameraad van mij heeft door een andere kameraad zijne audi laten polijsten.
nu zie je precies zo vettige lijnen over de auto lopen is heel raar en ook moeilijk voor foto's van te maken
maar wat kan dat zijn ?
en hoe zou dat weg kunnen geraken?
hij is gepolijst geweest met smarth wax
en het is een zwarte audi a4
zal toch eens proberen een foto te vragen morgen aan hem.
en dan deze posten.
maar lijkt of iets in de vernis ofzo zit ik weet het echt niet.

greetz
 
Dat zouden heel goed hologrammen kunnen zijn, doordat er met een te grove pad (of combinatie van pad en polijstmiddel) is gefinishd. Maar foto´s zeggen in dit geval zekere meer dan woorden, dus kom maar op met die foto´s. Zonder is het gissen wat het kan zijn.
 
Zoals ik het lees zijn het hologrammen veroorzaakt door een prutser met een roterende machine die niet weet waar hij mee bezig is...
 
Precies,zoals ze hier boven al zeggen,ws hologrammen.
Mijn auto is vorige week gespoten.(linkerachterkant,kofferbak,bumpers)
Zag er netjes uit,tot de auto in de zon stond,ook allemaal hologrammen.
Als je de auto gewoon volledig behandeld(kleien,polijsten etc) dan gaan de hologrammen weg.
 
Hologrammen zijn simpel te verwijderen met een Dual Action machine en de juiste pad en product. Zelfs met de hand moet dat lukken.
 
De Platte zei:
hij is gepolijst geweest met smarth wax


polijsten? met smartwax?
dat is WAX, geen polijstmiddel
als je wax uitpoetst met een lamsvacht kun je hologrammen krijgen, dat komt door de vacht
 
Je hebt ook al enige tijd de proffesionele serie polijstmiddelen van SmartWax

Je hebt SmartWax als merk en als wax... beetje onduidelijk he ;)
 
ja het is van het merk smarth wax wat juist zal ik straks melden en post ik ook de foto's kameraad komt deze middag even langs
dus straks hoor ik graag meer reacties.

greetz
 
hier zijn dus de beloofde foto's hoor wel wat ik eraan kan doen of als iemand in de buurt van lanaken maastricht woont mag het ook altijd laten weten.

100_0443.jpg


100_0445.jpg


100_0446.jpg
 
100% hologrammen :sob:

Daar ga je nog wel even zoet mee zijn voor je dat allemaal weg hebt.
Erg zonde van de tijd en je geld zeg...

Zou zoals al eerder aangegeven de gehele auto opnieuw wassen en clayen om hem daarna met een DAP icm Monello Mezzo & Finale opnieuw onder handen te nemen.
Met een roterende machine loop je op een VAG lak al erg snel dit risico als je niet weet wat je aan het doen bent.
 
Dit zijn inderdaad mooie hologrammen. Nou ja, mooi, maar zeker ontsierend voor zo'n mooie audi.

Nu iemand vinden die wel weet wat hij doet als hij een auto behandelt.
 
Wat een prutswerk zeg !

En waarschijnlijk ook nog dik betaald ook... jammer hoor ;)

Nu zoals gezegd iemand vinden die wél weet hoe het moet en je wil helpen :ja
 
een kameraad uit de club ging het doen heeft enkel de producten betaald
maar dit is enkel weg te krijgen met een dap?
en is niemand van de buurt van maastricht?
hoe moet je een test doen? kan iemand dat uit leggen
als auto volledig terug in orde is komt er wel eens een deftige foto van op dit forum.

greetz
 
ik zou er nachten van wakker liggen, zo een prutswerk..]-0 ]-0 na de zomer ga ik bij mijn garagist oefenen op een afgedankte wagen voordat ik mijn eigen wagen ga dappen.. dit MOET 100% zijn vindt ik....;)