• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe audi a4 met rare schijn

Xizer is uit de buurt bij jou en bart CCC ook.

En laat je niet mee slepen door de bovenstaande reacties hoor.
Is prima te behandelen en echt niet zo erg als het er uit ziet :no

Het is inderdaad goed te behandelen, dat is het ook niet, maar het is gewoon prutswerk, gelukkig heeft hij alleen de producten hoeven te betalen. Maar goed, we weten dat veel "poetsers" dit werk afleveren

ja het is erg genoeg de jong is er echt kapot van.

want ik ben aan het denken om samen met hem eens na zo een cursus te gaan van carclean
voor tips te trukken en ook om het een eetje te leren.
want ikzelf wil een dap aan schaffen ook voor mijn eigen autot te doen enzo.
maar wil dat eerst eens uit proberen en weten hoe het te goei gedaan moet worden vooralleer ik het koop is toch geen aankoopje van 20 of 40euro
en als je het hebt en weet niet hoe er mee moet omgaan of werken is het duur speelgoed he.
mss tips en de handleiding van de dap staat daar ook in uitgelegd hoe het moet gebruikt worden ofg niet?

vriendelijke groeten

albert zei:
ik zou er nachten van wakker liggen, zo een prutswerk..]-0 ]-0 na de zomer ga ik bij mijn garagist oefenen op een afgedankte wagen voordat ik mijn eigen wagen ga dappen.. dit MOET 100% zijn vindt ik....;)

Krijg je alleen met een rotary, niet met een DAP........dus ga maar lekker dappen op je eigen auto! :-b

de 500 zal volstaan, de 900 heeft echter een stuk meer power..
1:1 vergelijk leert dat als je echt zwaardere correctie wilt behalen, je het best voor de 900 kan gaan.

ik zou de 900 aanschaffen, en een set monello polijst midellen, en een stapeltje pads.
goede shampoo, kleikitje, en knappe wax..

dan kan ook jij schitterende dingen doen! en dappen is echt niet zo moeilijk als het lijkt

+1, was stiekem toch even 'angstig' ook al is ie foolproof, geloof me valt echt mee !
Als je niet bang bent voor een klein stukje tekst ]d~^ >>> DUW HIER

Ik wel iig, de 500 is echt een topper ( mege veel van verkocht, niks ten nadele ! ),
maar mijn overtuiging is dat mocht je de extra PK's nodig hebben, weet je zeker dat je niet misgrijpt.
Enige minpuntje is dat ie wat meer geluid produceert dan de 500, maar ik vond het de pret absoluut niet drukken

Is uiteraard wat duurder dan de 500 ( die is er ook nog eens in een mega goede all-in set te verkrijgen ), maar kan niet in je portemonai kijken uiteraard ;)

Volgens mij kun je met de DAP500 Monello starterskit niet mis grijpen. Hologrammen krijg je waarschijnlijk wel weg met Mezzo op wit en dan finishen met Finale op zwart, of nog een lichtgroene pad erbij bestellen, die finisht heel mooi op VAG lakken vind ik.

zeker de moeite waard!
kijk even onder de video-how to sectie voor een idee hoe het allemaal werkt :cool
Eigenlijk kun je bijna niets fout doen inderdaad :jippie

Neen, simpeler antwoord is er eigenlijk niet ( ja tenzij je de DAP tégen je auto gaat gooien of een half uur op 1 plek houd, maar dan ben je gewoon een oetlul :lol )

Ik stelde me 6 maanden geleden net dezelfde vragen, en heb dan toch maar beslist een DAP500 aan te kopen.

Eerst geprobeerd op onze 5 jaar oude wagen, en inderdaad, je kan er niks mis mee doen.
Ik ben er al zo gerust in dat ik hem zelfs op de nieuwe A4 gebruik, en het resultaat is veeeeeeel beter dan op de foto's die hierboven staan hoor :lol

Niet twijfelen, kopen!:ja

zoals beloofd de foto's
en de auto lak is terug dik in orde.
merci voor de reacties allemaal

S6301565.webp

S6301564.webp

S6301562.webp

Zozo, die blinkt zoals het hoort !

Maar allemegossies, wat hangt die absurd laag, mooi om te zien, maar zou ik no way hier in de rondte meer durven te rijden